Plantada d’arbres al Parc de Montalbà

El dimecres 19 de març al matí, tots els nens i nenes de l’escola vam anar al Parc de Montalbà a plantar arbres.
Fa 75 anys que es va posar la primera pedra en aquest Parc i al llarg dels anys s’han anat plantant i construint nous espais fins a tenir l’actual Parc de Montalbà i l’Ermita.

Els nens i nenes de Preixana estem contents de tenir un Parc tan maco i de poder-lo gaudir i cuidar.

Cada alumne va plantar un arbre, hi havia: moreres, alzines i oliveres.

Un comentari a “Plantada d’arbres al Parc de Montalbà

1. Com a pares encantats de que els nostre fill hagi pogut deixar el seu granet de sorra, es un lloc molt estimat de Preixana.Jo també vaig plantar un pi quan era petita i encara ho recordo amb molt carinyo! Gràcies per les fotos , així encara que no hi vam poder ser ,sembla com si ho haguéssim viscut una miqueta…