25 de novembre

Avui des de l’escola hem volgut treballar el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones, i hem realitzat aquest petit mural que hem penjat a l’entrada de la nostra Escola. Dins dels números i la lletra hem escrit i dibuixat missatges d’igualtat, respecte i amor.

FEM MOST

Aquesta setmana els alumnes de l’escola hem veremat el raïm de la parra que tenim a l’escola, l’hem desgranat i premsat amb la mà d’un morter i les nostres mans, finalment l’hem filtrat i embotellat.
Cada alumne va dissenyar la seva etiqueta i es va poder emportar una mostra del most cap a casa.
Una activitat molt divertida, instructiva i que de segur que recordarem.

NATURA KM O

Ahir vam realitzar el primer taller d’aquest curs amb el Guillem dels Corremarges.
Hem visitat un altre cop l’espai custodiat i hem decidit que el nou planter el plantarem en part al mateix lloc i l’altra part en una zona més assolellada.

Un cop hem tornat a l’escola hem fet de cuiners i cuineres i a partir de diferents plantes del territori hem elaborat un Pesto de ravenissa i un formatge cremós amb pètals i flors.

EXPOSICIÓ “CASA”

Aquest dijous 16 de maig vam anar fins a Belianes a visitar la biblioteca on vam poder gaudir de l’exposició casa. Els alumnes de l’escola van seguir el circuït amb les indicacions de la Marta, ens va agradar molt i vam poder llegir i fullejar llibres molt bonics relacionats amb la casa.
Sempre és un éxit poder gaudir de les activitats que ens proposa la Biblioteca Tirant lo Blanc.