JORNADES DE LA VALL

Enguany es compleixen cinc anys des que vam engegar el projecte de Les Jornades de la Vall del Corb amb l’objectiu de conèixer l’entorn proper des de totes les àrees de coneixement possibles.

L’equip docent valora molt positivament la implicació de les famílies en aquest projecte, el canvi metodològic a l’hora d’aprendre, vivenciant moments entranyables, l’adaptació de l’alumnat a tres dies diferents d’escola aprenent que l’autocontrol i la disciplina també són eines que ajuden a cercar la bellesa i descobrir la felicitat. Un alumnat que comparteix sabers internivells ajudant i fent avançar els més petits i enriquint-se en valors els més grans.Un alumnat que trepitja in situ els carrers, la vegetació, les pedres històriques i el riu Corb i no només s’informa des d’Internet o des d’un llibre de medi que, sense desmerèixer el que ens aporta, sovint s’oblida d’on som. I no volem incórrer a ignorar aquest indret nostrat que ens desvetlla des dels seus tresors culturals, naturals, gatronòmics, lingüístics…aprenentatges a desdir.

L’equip docent de l’Escola El Tallat, ja havíem escollit la temàtica d’aquest curs, però malauradament les mesures que hem hagut d’adoptar per fer front a la pandèmia del COVID-19, no permeten dur a terme unes jornades tal com havíem previst, i es prorroguen per un altre curs degut a les limitacions presencials que ara ho impossibiliten.

Tot i així, l’Equip docent, reunit en claustre telemàtic el passat divendres, 8 de maig, va valorar mantenir una activitat simbòlica per commemorar el naixement d’aquesta iniciativa que compleix un lustre.

És una proposta senzilla i possible de fer en família, esperant que la gaudiu i compartiu per tal que tots i totes pugue esbargir-nos per la Vall del Corb ja sigui de manera presencial o virtual.

Si voleu participar, teniu temps d’enviar-nos el resultat fins el dia 25 de maig.

Moltes gràcies per col·laborar!

Us deixem el recull fotogràfic fruit de la vostra participació en aquestes V Jornades de la Vall confinades.

Esperem que us agradi!

Equip de mestres