La tornada a l’escola

El dia 12 de setembre vam tornar a l’escola, ens vam tornar a trobar amb tots els amics i amigues de l’escola. Hi havia nens nous, n’hi havia de p-3, de p-5, de 3r, de 4t i de 5è. Ara som a vora 70 nens i nenes.
El primer i el segon dia ens va costar d’acostumar-nos als deures i a la feina, però després ja tornava a ser tot com cada any.
Durant la primera setmana ens van començar a demanar deures i vam conèixer els nens i nenes i els professor nous.
Aquest any hi ha algunes novetats. La classe de CI està a la biblioteca i la biblioteca està junt amb el menjador. També fem més activitats com dansa i projecte Àlber. A l’hora del menjador fem patinatge com una extraescolar i els menús també han variat una mica.

Júlia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *