Monthly Archives: octubre 2014

Sortida al bosc!

Avui, dia 16 d’octubre, hem vingut a l’escola molt nerviosos perquè anàvem a buscar bolets. Hi hem anat amb autocar i ha sigut molt divertit.
Quan hem arribat, ens hem separat per grups, els petits s’han quedat a baix i els grans hem seguit pujant. Jo he anat amb: la Sofia, el Joel, l’Arnau Sió, el Bernat, el Martí i la Maria. Els del meu grup només trobàvem cama grocs bolets grans i bonics però que sempre eren verinosos o estaven cucats.
Quan baixàvem, el Marc i jo hem pensat en la contaminació i hem agafat totes les brosses que anàvem trobant pel bosc.
Al final ens hem fet una foto de tota l’escola i hem tornat amb autocar.
A la tarda hem fet plàstica i hem dibuixat algun bolets dels que hem agafat.
Resumint:
Ha estat un dia divertit perquè hem anat al bosc i hem estat a la natura, i també hem fet esport. Hem aprés a buscar bolets i a reconéixer-los. Ens ho hem passat molt bé! Espero que fem més esxcursions divertides com aquesta!

Carles

A buscar bolets! from Escola Els Agols on Vimeo.

ADAPTACIÓ P3

Els nens i nenes de P3 hem començat a “l’escola dels grans”!

El 15 de setembre vam arribar a l’escola sense saber gaire on anàvem ni què faríem, però,  sabeu què? Ens ho estem passant molt bé! Ens hem retrobat amb alguns amics i hem conegut molts amics nous! Hem conegut la nostra escola i molts mestres que estaran amb nosaltres durant tot aquest curs! Hem jugat, cantat, ballat… i el més important, ens hem divertit molt!!

Voleu veure que bé ens ho passem? Mireu, mireu!

ADAPTACIO P3 from Mar on Vimeo.