Monthly Archives: juny 2014

Els gran ens conviden a un pica-pica

El grup de cicle superior (5è i 6è), amb la meitat dels guanys obtinguts amb la societat anònima que van crear en el marc del projecte Emprendre a la Meva Escola, han organitzat un pica-pica per tots els nens i nenes de l’escola.

L’altra meitat dels guanys l’han destinat a la Fundació Amics Joan Petit-Nens amb càncer.

Pica-pica from Escola Els Agols on Vimeo.

Concert

EL dimarts 17 a les 19 h vam fer el concert de final de curs a la sala d’actes de l’ajuntament.

Vam cantar algunes cançons que hem après durant el curs i els nens i nenes que toquen acordió també van tocar algunes peces. Ens va quedar força bé!

En acabar, vam acomiadar els nens i nenes de 6è, el Bernat, la Meritxell i la Júlia, tot mirant un vídeo que recollia fotografies des de que feien P-3 fins ara, va ser molt emotiu!

Després els pares i mares, havien preparat una mica de pica-pica per sopar.

Concert final de curs 2014 from Escola Els Agols on Vimeo.

P3, P4 I P5 ANEM A LA GRANJA ESCOLA DE LLUMENERES!

El dijous 12 de juny els nens i nenes de P3, P4 i P5 vam anar d’excursió a la Granja escola de Llumeneres.

Allà vam conèixer la Txell, i durant tot el matí ella va ser qui ens va presentar tots els seus animals i ens va explicar infinitat de coses sobre ells. Vam veure vaques, vedells, un cavall, ovelles, porquets, un cabirol, aus, gallines, pollets, un gall d’indi, oques, conills…

Tots els animals eren molt bonics, i fins i tos alguns eren molt carinyosos i ens van deixar que els toquéssim i els donéssim menjar.

Després de veure tots els animals, la Txell també ens va ensenyar el seu gran hort, on tots els nens i nenes que visiten la granja hi fan alguna coseta; nosaltres vam ser els encarregats de plantar enciams!

Voleu veure que bé ens ho vam passar? Mireu, mireu!

Cortal de Llumeneres from Mar on Vimeo.

Ens visiten els nostres futurs companys de P3!

El passat dimarts 3 de juny, ens van venir a visitar els nens i nenes de P2 de l’Escola Bressol de Montferrer, juntament amb la resta de nens i nenes que el curs vinent vindran a P3. Van passar tot el matí a l’escola amb nosaltres i ens vam fer molt amics!

Quan van arribar els hi vam fer una gran rebuda a l’aula de P3, on van poder conèixer tots els nens i nenes d’educació infantil. Seguidament, vam sortir al pati, i els hi vam ensenyar les nostres joguines i el nostre gran pati, que bé ens ho vam passar jugant amb ells!

Després de tant jugar, ja començàvem a tenir gana i tots junts vam anar al menjador a esmorzar coca amb xocolata ,mmmmm, que bona!

Un cop ben tips, les ganes de jugar no s’havien acabat i vam tornar al pati una estoneta més fins que va arribar l’hora de dinar i van haver de marxar.

Ens ha agradat molt tenir-vos amb nosaltres! Us esperem ben aviat amics!!!