Projecte “Axolots”

El nom de la classe neix de la idea d’un company que va saber engrescar al grup perquè tothom estigués d’acord en dir-nos “Axolots”.

De manera individual, vàrem buscar informació sobre els axolots.

A classe i per parelles, vàrem organitzar la informació en 6 temàtiques (hàbitat, localització en el mapa, cos i tipus d’axolots, alimentació, reproducció i interès científic) que cada parella va resumir per plasmar la informació en una cartolina a través d’escrits i fotografies.

Murals Axolots

Després en vam fer l’exposició oral i així vam aprendre i aprofundir més en el coneixement d’aquest curiós animal.

Relacionat amb el treball de la poesia, també ens hem atrevit a elaborar petites estrofes i dibuixos seguint les temàtiques del mural. N’hem recollit un llibre de poesia sobre els axolots que ens agrada molt com ens ha quedat.

Poesia Axolots

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *