TANCAMENT DE L’EIX

Avui hem tancat l’EIX TRANSVERSAL d’aquest any: ELS OFICIS TRADICIONALS. I els encarregats de dur a terme aquest tancament heu estat vosaltres, les FAMÍLIES. Com ens agrada que vingueu a l’escola a explicar-nos coses. Heu fet d’aquest matí un dia inoblidable, un matí fantàstic!!

Els nens i nenes de P3 han fet de CONSTRUCTORS/RES i han continuat el trencadís del pati dels petits. Els han quedat un sol i una lluna d’allò més “xulos”. Gràcies PEP PADRÓS per la paciència.

A P4 l’ANNA JURADO ens ha ensenyat com es fa la massa del pa… Però com que ella el que millor sap fer són pizzes,  al final hem estirat la massa i ens han sortit unes pizzes d’allò més bones. Gràcies ANNA per fer-nos sentir FORNERS/RES per un dia.

Amb en PAU MASSANA hem fet un pa tradicional amb els nens i nenes de 1r i 2nB. Després de fer la barreja dels ingredients ens ha explicat el secret perquè el pa agafi volum. Ens ha parlat de la “massa mare” i dels diferents tipus de pa. Amb en PAU ens hem sentit FORNERS/RES de veritat. Moltes gràcies per la paciència.

Ara, per paciència la d’en QUIM FAMADAS… Quanta saviesa! Els nens i nenes P5 i 2nA han après moltes coses sobre l’ofici dels LLENYATAIRES. Hem vist un munt  d’eines i hem après per exemple, quants anys té un arbre i a quins d’aquests anys hi va haver sequera. Moltes gràcies família FAMADAS.

Atenció pares i mares de 3r. Si heu de cosir algun botó a casa potser els vostres fills i filles us podran donar un cop de mà. La RAQUEL GÓMEZ ens ha parlat de l’ofici dels SASTRES. Hem vist tot tipus d’agulles, fils i màquines de cosir i diferents accessoris per confeccionar, per exemple, un fantàstic moneder. Gràcies RAQUEL.

I què me’n dieu dels APICULTORS de 4t? Quin món aquest de les abelles. És fantàstic. Mel, gelea reial, pròpolis, borinots, mòmies, espelmes… En fi, increïble! Gràcies AVEL·LÍ RODRÍGUEZ per introduir-nos en aquest món tan màgic.

Atenció pares i mares de cinquè. Si els vostres fills us demanen habitacions amb castells, llits amb formes de personatges fantàstics o us parlen de màquines i robots que fan obres d’art, no us espanteu. En TONI BORREGO els ha introduït a l’ofici de FUSTER, però un fuster adaptat als temps moderns que ha fet del seu ofici tot un ART. Gràcies per tot TONI.

I per últim els alumnes de sisè… Avui heu treballat amb un FOTÒGRAF professional. Quina meravella de fotos heu fet amb l’ALBERT BURGUERA i en DIEGO, oi? Segur que heu jugat amb la fotografia com mai abans havíeu fet. Us ha ensenyat a fer màgia amb una càmera i quatre llums. Albert ens has deixat meravellats a tots. Gràcies per la teva llum.

En fi… hem pogut tancar el trimestre  i l’EIX amb molt d’OFICI.

Gràcies a totes les famílies que heu participat i també a les que us vau oferir però per qüestions d’organització finalment no ha pogut ser.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *