ENGLISH DAY
Molt tristament aquest curs finalment no hem pogut participar al English Day que s’anava a realitzar la setmana que ve i estavem organitzant diferents escoles i un institut del poble. Esperem que el pròxim curs poguem participar per continuar gaudint de l’anglès tots junts!
Us deixo aquí un pòster que s’ha fet amb tots els finalistes del Logo d’aquest any.
Una abraçada!
PÒSTER FINALISTES LOGO ENGLISH DAY 2020
********************************************************************************
TASK 4
Hello everyone!
Moltes felicitats pel tot el treball que heu fet durant aquest tercer trimestre, aquesta ja és l’última tasca d’anglès!
Per fer aquesta tasca és imprescindible fer la TASK 3, el writing sobre la descripció del vostre Superhero que us heu inventat. Per tant, si algú encara no ha fet el text escrit, si us plau, feu-la, envieu-me-la i espereu a que us la corregeixi per poder fer aquesta tasca.
Si ja teniu el vostre text escrit corregit, heu de preparar la presentació del vostre Superhero. Prepareu-vos el vostre text escrit per tal d’explicar-me’l en un vídeo. Practiqueu molt bé com es diuen les frases i el vocabulari. Recordeu que en la Task 3 us vaig posar un vídeo on us explicava com fer el text, per tant, el podeu tornar a mirar per fixar-vos bé en la pronunciació de les paraules. Si alguna no sabeu com dir-la, la podeu buscar al diccionari i escoltar com es diu i practicar-la.
En el diccionari que sempre utilitza la Rose, quan busquem una paraula, al costat d’aquesta en negreta, hi ha una icona que ens diu la paraula i la podem escoltar i practicar. Us deixo un exemple, perquè veieu on heu de clicar per escoltar la paraula.
DICCIONARI ONLINE:
https://www.wordreference.com/
Practiqueu molt bé la vostra presentació, per tal d’intentar no estar llegint tota l’estona. Quan ja estigueu preparats, us haureu de gravar explicant el vostre Superhero.
Quan tingueu el vídeo preparat de la presentació del vostre Superhero, envieu-lo a englishsantjordischool@gmail.com.
MOLT IMPORTANT: En el correu electrònic que m’envieu, poseu el nom del alumne/a, el curs i TASK 4 i us respondré.
Si tinguéssiu algun problema per enviar el vídeo per correu elèctronic, pengeu-lo al enllaç del Drive que us he passat per Tellfy.
Recordeu que teniu fins el proper 9 de juny per fer i enviar la feina. Per qualsevol dubte, escriviu-me!
Per últim, practiqueu els comparatives amb aquest joc online en el que heu de fer frases:
Una abraçada molt gran,
Rose
********************************************************************************
TASK 3
Hello again!
Anem per la Task 3! Si algú encara no ha entregat la Task 2, si us plau, envieu-la quan pugueu.
Anem a crear un Superhero! Ens anem a inventar tot sobre el nostre personatge: el seu nom, a que es dedica, quin son els superpoders, la seva debilitat…
Per tant, us ajudo amb tota la informació!
A continuació, teniu la guia que heu de seguir per fer el writing. No hem de completar, si no escriure les nostres frases, seguint aquest model, per tant si posa per exemple :
Her/His name is….
No copiaré tota la frase, si no que si és un noi posaré per exemple:
His name is Mark.
Si és una noia, posaré per exemple:
Her name is Kate.
Aquí teniu la guia per escriure en el writing del vostre superhero en un full en blanc a mà o bé en un document Word, Google docs…
També us deixo vocabulari per poder consultar per decidir els superpoders que voleu que el vostre personatge vulgui.
Us deixo a continuació dos exemples d’uns superheros:
Per últim, us deixo un vídeo on us explico què significa cada frase per si algú té algun dubte i també veieu la pronunciació de les frases.
Dibuixeu també el vostre Superhero, pinteu-lo i fins i tot si voleu crear un Logo també ho podeu fer!
Quan tingueu el vostre writing acabat, feu-li una foto o envieu el document a englishsantjordischool@gmail.com.
MOLT IMPORTANT: En el correu electrònic que m’envieu, poseu el nom del alumne/a, el curs i TASK 3 i us respondré.
Si tinguéssiu algun problema per enviar la feina per correu elèctronic, pengeu-lo al enllaç del Drive que us he passat per Tellfy.
Recordeu que teniu fins el proper 26 de maig per fer i enviar la feina. Per qualsevol dubte, escriviu-me!
Una abraçada molt gran,
Rose
********************************************************************************
CRITERIS D’AVALUACIÓ 3r TRIMESTRE
Hola famílies, us informo dels criteris d’avaluació d’aquest tercer trimestre, per qualsevol dubte, escriviu-me.
- Escoltar vídeos/àudios en anglès.
- Practicar la lectura i escriptura en anglès.
- Fer petites presentacions orals en vídeo.
********************************************************************************
TASK 2
Hello again!
Felicitats a tots els que heu fet les tasques! Ho heu fet molt bé! 🙂
Anem per la segona tasca! Si algú no les va fer, feu-les i envieu-me-les quan pugueu!
Anem a veure unes paraules noves en anglès, adjectius! Recordeu que són els adjectius? Són paraules que descriuen com són les persones, animals, coses… per exemple: happy, big, small, sad, tall, short…
Aquí en teniu alguns adjectius, potser alguns ja els coneixeu! Us deixo també un vídeo per practicar la pronunciació i també us explico què signifiquen per si de cas amb el dibuix no ho teniu clar.
Us deixo un memory per si voleu practicar el vocabulari, ja sabeu que no cal imprimir, podeu fer els dibuixos i escriure les paraules, retallar-los i jugar.
Anem a aprendre com fer comparacions en anglès!
Utilitzem les comparacions per tal de comparar doshttps://youtu.be/WkVv9_X_-d8 persones, dos objectes… Utilitzem adjectius per tal de fer comparacions.
Ara que ja coneixem els adjectius i les comparacions, anem a fer unes quantes activitats, que són les que m’enviareu:
Què hem de fer? En la primera activitat, hem d’ordenar les paraules per formar frases. Escriviu les frases ordenades. En la segona activitat Inventeu-vos 4 frases amb alguna comparació. En l’activitat 3, llegiu el pòster i completeu la informació dels superherois. Hi ha vocabulari del nom de poders, per ajudar-vos a entendre millor el text. Per últim contesteu unes preguntes amb la vostra opinió.
Podeu descarregar el document Word i fer les activitats en el mateix document o bé escriure les respostes (no cal escriure el enunciats) en un paper i fer foto. Envieu-me la foto o el document Word o Google docs a
englishsantjordischool@gmail.com.
MOLT IMPORTANT: En el correu electrònic que m’envieu, poseu el nom del alumne/a, el curs i TASK 2 i us respondré.
Si tinguéssiu algun problema per enviar la feina per correu elèctronic, pengeu-lo al enllaç del Drive que us he passat per Tellfy. Si escolliu aquesta opció, escriviu-me un e-mail igualment per saber a qui li he de contestar.
Recordeu que teniu fins el proper 12 de maig per fer i enviar la feina. Per qualsevol dubte, escriviu-me!
Moltes gràcies!! 🙂
Hugs,
Rose
*************************************************************************************************
TASK 1
Hello!
Anem a treballar els Superheroes, els seus poders i adjectius per descriure’ls.
Comencem veient la història d’un nen que va a una escola de Superheroes:
Ara contesteu a les preguntes de la història. No cal imprimiu els fulls! Contesteu les respostes en un full a part.
Ara, és hora de llegir una mica sobre els Superheroes! Escriviu les respostes en un full a part.
Gaudiu ara d’aquesta cançó!
Per últim, inventeu-vos un Superheroe en aquest joc:
Envieu-me una foto de les respostes de l’activitat de la història i del reading al meu correu electrònic. També ho podeu fer en un word o Google docs i enviar-lo. En dues setmanes posaré les correccions de les activitats i noves activitats.
Si tinguéssiu problemes en enviar-ho per mail, ho podeu penjar a l’enllaç Drive que us he passat per Tellfy.
Recordeu que teniu fins el 28 d’abril. Si feu alguna activitat endarrerida envieu-la també, cap problema!
englishsantjordischool@gmail.com
See you soon, kisses!
Rose
***********************************************************************
CONTINUEM PRACTICANT A CASA!
- Com va el confinament? Una mica dur? Confio en vosaltres per continuar tranquils! Moltes forces!! Vosaltres podeu!
- Heu fet les activitats que us he proposat? Teniu algun dubte? Si teniu algun dubte, pregunteu-m’ho, envieu un correu electrònic a englishsantjordischool@gmail.com.
- Recordeu apuntar-vos en un full les activitats que feu que són online. Apunteu-vos el nom de l’activitat (joc, cançó…) i la web, així com també la data en la que la heu fet. En un mateix full podeu fer un llistat de les activitats fetes. Si us agrada molt alguna activitat i la repetiu o bé us costa una miqueta i voleu continuar repassant, torneu-la a fer i torneu a apuntar-ho en el vostre llistat. Quan tornem a l’escola m’ensenyeu tota la feina que esteu fent.
- Us indico algunes activitats més per fer i la data en la que hauria d’estar feta! Ànims!!!
- Us deixo també les correccions de les activitats que us vaig donar l’últim dia per a que les pogueu corregir. Corrections activity 1 CORRECTION activity WH questions
Present continuous
Feu aquestes activitats per practicar el Present Continuous. On posa ‘Fichas’ mireu tot el vocabulari clicant a les fotos i frases i després a les fletxes. Després, a l’esquerra hi ha dos títols: ‘Estudiar’ i ‘Jugar’, feu totes les activitats de cada apartat per anar practicant.
Us deixo un vídeo i unes imatges, on s’explica una mica com es forma el Present Continuous. Com us vaig explicar, s’utilitza per indicar que l’activitat s’està fent ara mateix. Per exemple: Rose is writing in the English bloc.
Present continuous explanation
– Rescato una activitat que us vaig posar fa unes setmanes. Si no la heu fet, cal que la feu! Dibuixeu una persona fent un dels esports que estem practicant (tot el vocabulari està en el document del memory). Després farem una petita descripció de l’activitat que està fent en el moment i la roba que porta. Després digueu un esport que no està fent ara. Us deixo un exemple i també vocabulari de la roba per si el necessiteu. Quan acabeu feu-lo d’una altra persona fent un altre esport. Claire is skiing / Vocabulary clothes
Envieu l’activitat al meu e-mail: englishsantjordischool@gmail.com. Envieu també les paraules de l’activitat anterior noves per vosaltres.
***********************************************************************
PRACTIQUEM A CASA
Podem continuar practicant a casa el que hem estavem fent a classe. Només hem va donar temps de repartir-vos dues activitats impreses. Pero us poso més cosetes per repassar.
– Podem jugar al memory amb el vocabulari dels esports. Si no el podeu imprimir, el podeu fer vosaltres mateixos. Memory
– Podeu jugar el joc que vam fer l’últim dia de forma oral i també escrita, la frase que us toqui amb el dau, l’escriviu. Ja sabeu que ens surtiran frases sense sentit! Per exemple: We are surfing with a bowling ball in the river with Núria. Roll the dice sports
– Repasseu les Wh-questions. Aquests eren els deures que teníem. Question words
– Dibuixeu una persona fent un dels esports que estem practicant (tot el vocabulari està en el document del memory). Després farem una petita descripció de l’activitat que està fent en el moment i la roba que porta. Després digueu un esport que no està fent ara. Us deixo un exemple i també vocabulari de la roba per si el necessiteu. Quan acabeu feu-lo d’una altra persona fent un altre esport. Claire is skiing / Vocabulary clothes
– Feu aquest reading online. Escolteu-lo i després feu totes les activitats que hi han a sota del reading. Reading activity
– Recordeu la Postcard? Que havíem de portar una foto o dibuix de la platja o la muntanya? Doncs si no la vau fer als grups interactius, feu-la a casa. Us deixo la guia per ajudar-vos i l’exemple del llibre. POSTCARD / Postcard on escriure
– Totes les activitats que feu que no siguin online, les afegerim a la carpeta d’aprenentatge (Orange folder) i us les corregiré.
– Recordeu que en la pàgina principal del Bloc d’anglès hi ha un munt de jocs i activitats per fer.
***********************************************************************
MEETING PEOPLE
You are new at the school and you don’t know where is your class. What can you do?
********************************************************************************
RECIPE and one activity
Do you want to try a new recipe? You can read it and do the exercises:
An here you have another activity to practice:
COMPLETE TEXT
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3400793/present_simple.htm
********************************************************************************
FRUIT SALAD
We’ve prepared a Fruit salad in class and it was delicious!
********************************************************************************
HALLOWEEN STORY AND SONG
********************************************************************************
ADVENTURE SPORTS PRESENTATIONS
********************************************************************************
ROUTINES GAMES
********************************************************************************
STORY
Here you can watch the end of te story:
********************************************************************************
1 GAME!
Here you have a game to practice the sports!
********************************************************************************
PRACTICING DIRECTIONS
We have practiced the directions in English and we prepared some directions in groups through the school with a little surprise at the end. Then, the students prepared the directions for their classmates. We had fun! Look!
********************************************************************************
PLACES IN A TOWN OR A CITY
Here you have some ACTIVITIES and GAMES to play and practice the vocabulary that we are learning and new vocabulary! Enjoy!
********************************************************************************
CROSSWORDS
You can do it again at home the crosswords that we created. You have got the solutions too! Enjoy!
***********************************************************************
DIALOGUE
To finish the actvity of the dialogue:
***********************************************************************
GAMES TO PRACTICE
PHYSICAL APPAREANCE
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3518208/descriptions_of_people.htm
SUBJECTS
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3428340/subjects.htm
***********************************************************************
CHRISTMAS DON’T BE LATE
To practice the Christmas song at home! 🙂
Time for toys and time for cheer
I’ve been good, but I can’t last
Hurry Christmas, hurry fast
Want a plane that loops the loop
And I want a hula hoop
I can hardly stand the wait
Please Christmas, don’t be late
And I still want a hula hoop
I can hardly stand the wait
Please Christmas, don’t be late
Please Christmas, don’t be late
***********************************************************************
WELCOME TO 4th GRADE!
Let’s continue learning English!
Below you can see the photos and videos from the past years in order you want to watch them again!
***********************************************************************
WATERPOLO CATWALK
Welcome to the ‘Waterpolo Catwalk’, you will see amazing models and presenters:
***********************************************************************
GAMES
Jocs per jugar i aprendre!
***********************************************************************
I LIKE AND SPORTS SONG
Us deixem unes fotos mentres feiem una activitat amb daus per expressar els animals que ens agraden i els que no.
També us deixem un vídeo de nosaltres cantant una cançó sobre els esports!
***********************************************************************
THE ALPHABET
Le’t practice the alphabet! 🙂
***********************************************************************
THE LIBRARY
What do we do in the library?
**************************************************************************************
RATTATOUILLE
Ja ha arribat el dia! Després de mesos assajant l’obra ha arribat el dia de l’estrena!
Els nostres actors i actrius ho han fet genial! Moltes felicitats!
Per si no heu pogut acompanyar-nos avui o per si voleu tornar a gaudir de l’obra, aquí teniu el vídeo!
Thank you!
************************************************************************************
FOOD STAMPS!
Continuem amb els aliments a Plàstica en anglès, però ara no per cuinar, si no per estampar! Ho hem passat genial estampant amb lemons, oranges, corn, apple, spring garlic, potatoes, carrots i peppers! Mireu com ho hem fet!
************************************************************************************
LET’S COOK!
A Plàstica en anglès hem cuinat dues senzilles receptes que ens han encantat! Deixem unes fotos d’aquesta tarda tan divertida i els ingredients de les receptes per si ho voleu tornar a fer a casa!
************************************************************************************
5 SENSES!
A anglès hem estat treballant els 5 sentits, així com també a Educació Física en anglès! Hem fet algunes activitats per experimentar amb els sentits, aquí teniu un vídeo resum d’algunes d’aquestes activitats!
**************************************************************************************
CANTEM I APRENEM EN ANGLÈS!
************************************************************************************
MADAGASCAR ANIMALS
Ja ha arribat el dia de la representació d’Educació Física en anglès i els alumnes de Madagascar ho han fet genial!
Si no ho vau poder veure o ho voleu tornar a veure, aquí teniu els vídeos: