One thought on “Enhorabona Campió!!

  1. Daniel Moya

    Moltes gràcies, m’ha fet molta ilusió veure aquesta notícia al web de l’escola. Gràcies també de part dels meus companys d’equip. Per cert, el proper any espero que ens vingue a veure, esteu convidats.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *