Daniel Moya 11 juliol 2010 at 18:13 Moltes gràcies, m’ha fet molta ilusió veure aquesta notícia al web de l’escola. Gràcies també de part dels meus companys d’equip. Per cert, el proper any espero que ens vingue a veure, esteu convidats.
Moltes gràcies, m’ha fet molta ilusió veure aquesta notícia al web de l’escola. Gràcies també de part dels meus companys d’equip. Per cert, el proper any espero que ens vingue a veure, esteu convidats.