L’escola està a punt d’acabar, demà dia 22 és l’últim dia. Tots plegats celebrarem el final de les classes amb una gincana i una festa posterior a les classes. Al final també haurem d’acomiadar a una alumna especial, la Noèlia Del Amo, que marxa del centre per anar a una altra escola més a prop del seu domicili actual. Et trobarem molt a faltar!!
Però…., tot i que les classes acabin cal treballar una mica al llarg de l’estiu. Aquí us deixo unes quantes activitats i pàgines webs interessants.
Molt bones vacances a tothom!!!!
- El joc de les operacions.
- Activitats de mates 3.
- Ortografia catalana.
- Activitats de medi 2
-
Altres documents que podreu fer servir, però cuidado, pot haver dins dels documents continguts que no hem fet a quart. Serveixen per Cicle Mitjà i Cicle Superior. Feu aquells que sigueu capaços de fer!!:
CASTELLÀ:
CATALÀ:
MATES:
Hola nois i noies, sóc la Montse (mare del Daniel Moya), només desitjar-vos un bon estiu a tots i penseu que encara que la Noelia no estigui amb vosaltres, tots teniu motius per recordar-la i ella també. Amb tots ha compartit molts moments, us recordeu quan us vareu coneixer a P3? Qui us havia de dir tot el que us quedava per viure, coneixer i apendre, oi?
Carregueu piles i energia que 5è cada cop està més a prop.
Molta sort Noelia i ja saps on deixes amics.
Que sigueu molt feliços i bon estiu per tots, per a tu també Susanna.