Daily Archives: 16 maig 2011

Visita al Parc de Bombers

Dijous 12 de maig Educació Infantil va anar a visitar els bombers de Pineda. Ens ho vam passar molt bé, ja que ens van ensenyar moltíssimes coses, ens van deixar provar un casc, fer servir la mànega, pujar al camió de bombers, escoltar la sirena… fins hi tot em van vestir a mi de bomber!!! No sabeu el que arriba a pesar tot l’uniforme junt!!
Mireu mireu les fotos…

Fem broquetes d’amanida

Després d’uns mesos cuidant l’hortet, vam poder collir els enciams i els raves que ja estaven a punt per menjar. Les patates i les cebes encara els hi queda unes quantes setmanes més.
Els vam collir, netejar, tallar i finalment vam fer unes broquetes d’amanida juntament amb trossets de poma. Les broquetes van quedar ben boniques i ben bones, molts nens/es van voler repetir!!

Festa de Sant Jordi

Diumenge 1 de maig l’escola va celebrar la festa de Sant Jordi, la classe de P3 va ballar un cercavila “Les Bicicletes”, aquí us deixo algunes fotografies perquè veieu que macos que anaven.