COMENCEM EL NOSTRE BLOC

Som els bombers/es de l’escola Sant Jordi, i us volem donar la benvinguda al nostre bloc.

dibujo_animado_bombero_apagando_incendioAmb aquest bloc us convidem a entrar al món de P3 de l’Escola Sant Jordi. Un bloc que anirem confeccionant amb moltes ganes i il·lusió al llarg de tot el curs.

Podreu trobar activitats que realitzarem, aprenentatges que anirem adquirint, poemes o cançons que aprendrem, fotografies,… i tot allò que anirem construint al llarg del curs.

Esperem que tots i totes participeu en aquest projecte!!

7 thoughts on “COMENCEM EL NOSTRE BLOC

1. Laura

Moltes felicitats!!!!

Gracies per mostrar-nos algunes imatges dels nostres fills, i comprobar que a part del ensenyament que els hi podeu donar tambè es diverteix a l’escola.

2. anna

moltes gracies per coneixer el que fan dins de l’escola, fa molta il.lusió veure com es diverteixen, juguen i s´ho passen bé amb els companys. a més a ells els hi fa molta gràcia veure’s per l’ordinador.espero que a mesura que passi el curs es vagi omplint de fotos.FELICITATS!!!

3. ALICIA

Felicitats per el bloc, si no fos per les fotos que penjeu, no veuriem les activitats que fan els nostres fills.
    I Ana tens tota la raó, als nens els fa molta gràcia veure´s a l´ordinador.
    No deixeu de penjar mes coses !!!!!

4. VERO Post author

No us preocupeu, sigui més aviat o més tard, sempre hi haurà coses noves penjades, o almenys s’intentarà, depenen de les activitats que realitzem a l’escola i del temps que dispongui.
    Gràcies pels vostres comentaris.

5. isabel

vero, moltes gracies per fer que tots els pares poguem veure les activitas que fan els nostres petits dins l’escola.ens agrada molt el samplis reportatges fotografics , ja que no us dexeu ningu… surten tots eles nenes.
    a mes a mes com ja han dit abans, es molt divertit veure als petitons per eixemple ” cuinant”.nomes una proposta:perque no penjeu algu video de aquestes vegades que feu actuacions i els nens canten ??????????ens hauria agradat molt veure als nens a la festa de la castanyada o a la d’avui de santa cecilia .

6. VERONICA Post author

Hola a tothom, en el bloc només podem penjar les fotografies, si que hem fet algún video, però no el podem penjar aquí, o almenys no em descobert la manera de fer-ho sense haver de posar-ho en una pàgina d’internet com per exemple el “youtube”. I com no volem penjar-ho per internet, doncs els guardem i a final de curs ja els donarem en un cd/dvd.
    Fins aviat.