Us volem donar la benvinguda al nostre bloc amb el millor dels nostres somriures!
Som els nens i les nenes de la promoció 2002-2012 i ja som els grans de l’escola!
Aquest curs, és un curs molt especial, ja que estem estrenant una nova escola, tot i que encara estiguem en obres. Us anirem explicant com avancen els nous espais i què ens semblen!
La nostra intenció es anar explicant-vos les activitats que anem fent, com les vivim, les nostres festes, els nostres neguits… Intentarem posar-li intenció, una mica de constància i molta dedicació. Mai ens oblidarem de la alegria!
És per això que obrim aquesta finestreta, esteu convidats a seure, posar-vos còmodes i mirar dins sempre que vulgueu. No és un secret, ens farà molta il·lusió que ens acompanyeu en aquest viatge! Podeu participar sempre que us vingui de gust, fer-nos preguntes, suggeriments i comentaris, estarem encantats de llegir-vos i de fer que aquest bloc que avui engeguem sigui, entre tots, tant vostre com nostre.
Preparats…
Bon principi de curs a tothom