Sant Jordi 2010

Haikus y prosa poética sobre ROSA, AMOR, LIBRO Y DRAGÓN para el concurso de la biblioteca.

Aquí tenéis las bases del concurso.

¿Animaros a participar!

Diada de Sant Jordicartell-2010web2

23 d’abril de 2010

CONCURS LITERARI

HAIKUS I PROSA POÈTICA

(ENGUANY EL TEMA ÉS: LLIBRE, ROSA, DRAC I AMOR)

Els professors de llengua us donaran pautes de com elaborar els textos

1. Podran participar tots els alumnes de l’IES Josep Brugulat de Banyoles.

2. Els treballs presentats hauran de ser haikus o prosa poètica, i en qualsevol de les quatre llengües que s’estudien a l’IES: català, castellà, anglès o francès. Els treballs han d’anar acompanyats d’una il·lustració o fotografia inèdita.

3. Es podran presentar un màxim de dos textos per autor, que hauran de ser inèdits i no haver estat premiats ni publicats anteriorment.

4. S’haurà de lliurar un sol document amb text i imatge, que només pot ocupar una cara. En el document hi haurà de constar el pseudònim de l’alumne/a per tal de mantenir l’anonimat. El nom de l’arxiu haurà de ser el nom de l’alumne/a i el curs.

5. El lliurament d’haikus i prosa poètica es farà a través del moodle del centre: www.iesbrugulat.net/moodle. Per accedir-hi haureu d’estar registrats i clicar a Projectes > Biblioteca. Al final de la pàgina trobareu el Concurs Literari “Haikus i prosa poètica”, on podreu penjar els textos. També es pot lliurar en format paper als professors de llengua responsables del curs.

6. El termini de presentació acaba el dilluns 19 d’abril de 2010.

7. La comissió de la Biblioteca es reserva el dret de fer una selecció del material presentat.

8. El premis seran escollits per votació dels professors durant la Diada de Sant Jordi i seran dotats amb:

Premi (1r cicle ESO): Val regal de 50€ per la llibreria Abacus.

Premi (2n cicle ESO): Val regal de 50€ per la llibreria Abacus.

Premi (Batxillerat): Val regal de 50€  per la llibreria Abacus.