ELS ALUMNES DE L’ERAMPRUNYÀ

GUANYEN AL NOU PROGRAMA

DE TV3 FISH &CHIPS.
tv32 tv31tv33

Tot va començar el dia 1 d’octubre quan l’escola l’Eramprunyà va anar al nou programa de televisió d’anglès a TV3 el fish & chips, aquest programa  sustitueix a l’antic que es deia PLAY. És un  programa on dos escoles competeixen per representar al seu col·legi, on es guanyaria una càmera de vídeo o bé , un altre premi.

El fish & chips està format per quatre proves: true or false, creazy balls, hey dj i Wild splash. True or false tractava de que els participants escoltaven una frase en anglès i havien de dir si era certa o falsa.

Creazy balls anava de que hi havia una piscina de boles on hi havien unes boles transparents i unes roses o blaves. Havien d’agafar una bola d’un color i tirar-se per un tobogan i ficar-la a uns cubs on posaven uns noms d’uns temes, depén de quin nom sigui has de posar la bola al cub corresponent.

En Hey dj es tractava de  posar  una cançó i  havies de dir quin fragment ha sortit a la cançó.

En Wild slash  el presentador dicta unes lletres i havies de dir la paraula resultant perquè si no et cau un verd liquid a sobre.

Entremig de cada prova els alumnes havies de ballar una cançó que abans que comencés el programa l vàrem  assajar.

En conclusió els alumnes van tenir una molt bona experiencia i ens ho van passar molt bé. I sobretot… van guanyar!!

Vicky, Arnau, David, Nieves , Natàlia