Excursió a les Agudes

Dimecres 21 de Novembre de 2012 vam fer una de les excursions més importants del curs: vam anar a les Agudes ,una  muntanya de la serralada del Montseny .

Primer vam arribar a l’escola ,directament vam anar a l’autocar. M’entres avençàvem amb
l’autocar  fins apropar-nos a les Agudes vam cantar cançons i entre companys explicàvem acudits.

En arribar ens vam situar a 1200 metres gracies  l’autocar. Al baixa del autocar vam fer quatre passes i ja estàvem esmorza’n a la font de Pasavets;desprès d’un bon àpat si que vam caminar una bona estona i quasi amb mig metre de fullaraca havíem de aixecar les cames fins al pit.

Desprès de una llarga i desnivellada ascensió vam arribar a la font de Briançó vam poder gaudir d’uns  ganyips tot i que no ens van omplir molt, però vam poder omplir les cantimplores per seguir el que ens quedava de camí.

Gràcies a l’aigua fresca que rajava i els ganyips vam poder seguir durant el florit i
magnífic coll on havíem de menjar , però els mestres i monitors ens havien dit
que dinaríem al coll, però vam observar que el cim no hi havia ningú.

Per fi vam arribar al elevat cim i vam aleshores vam dinar i vam fer la descensió fins l’autocar i tot seguit a l’escola .

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *