ELS PLANETES DELS PUIGVENTÓS

Hola, famílies!

El curs ja ha acabat i en aquest article us volem presentar el treball que hem fet durant el curs en relació amb l’eix transversal de l’escola: L’UNIVERS.

En l’enllaç que trobeu a continuació podeu gaudir d’un àlbum digital on us expliquem com vam triar el nom de la nostra classe, les activitats que vam realitzar i tot allò que hem après.

ÀLBUM DIGITAL DELS PLANETES

Us desitgem molt bon estiu!L’equip de P4

ELS COETS DEL PUIGVENTÓS

Hola, famílies!

ELS COETS (ÀLBUM DIGITAL)

Us desitgem molt bon estiu!

L’equip de P4

Recull de fotos de P3

Hola famílies!

Les classes de P3 us hem preparat l’últim recull de fotos del segon i del tercer trimestre d’aquest primer curs a la Comunitat de petits. Esperem que us agradin!  Les hem classificat en diferents carpetes. Recordeu que us les podeu descarregar i guardar, si voleu.

FOTOS DE P3 A CLASSE DELS ASTRONAUTES

Joguines Nadal