Apple o Microsoft ?

Proposo un altre exemple empresarial (#exempresa) que permetrà il·lustrar les nostres explicacions a classe amb pinzellades de realitat.

Nom: Segment de mercat (Apple o Microsoft ?)

Aplicable a: Economia de l’Empresa – Departament de Màrqueting – Segment de mercat

Font: Diari Cinco Dias 10-5-2011

Breu descripció: Una enquesta feta a EEUU mostra les característiques dels compradors d’ Apple i de Microsoft.

Potser aquestes empreses no han decidit aquest mercat objectiu (target) però sembla clar que els clients d’ Apple són més joves, viuen més a la ciutat, tenen més nivell d’estudis, els agrada més el disseny avantguardista,… i en temes d’alimentació prefereixen la llimonada, el hummus i el vi francès davant del consumidors de windows que prefereixen la pepsi, els sandvitxos de tonyina i el vi blanc.

Ampliació de la notícia:

http://www.cincodias.com/articulo/tecnologia/Apple-Microsoft-Cuestion-personalidad/20110426cdscdstec_2/

Víctor


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>