Sopes lletres

L’ Elena García Morell ha utilitzat els pictogrames d’animals d’ARASAAC per crear unes sopes de lletres, amb les que els alumnes puguin practicar la lectoescriptura i l’atenció de manera més divertida.

Es presentem tres tipus de fitxes diferents: en la primera trobarem el dibuix de l’animal amb el seu nom escrit, en la segona trobarem el dibuix de l’animal amb el seu nom escrit en lletra cursiva que el nen haurà de repassar, i en la tercera, el nen haurà d’escriure el nom de l’animal i buscar-ho. Depenent del nivell de lectoescriptura en el qual es trobi l’alumne, utilitzarem una o una altra. Us deixem les sopes de lletres en valencià, clicant a l’enllaç també les podreu descarregar en castellà.

Un comentari a “Sopes lletres

1. Retroenllaç: Sopes lletres | TACTIC | Scoop.it