6è. Un segon trimestre moooolt intens !!!

Aquest segon trimestre ja s’acaba i per als alumnes de 6è ha estat un trimestre molt intens. Han realitzat un gran seguit d’activitats dins i fora de l’escola:

  • First Lego League: Els alumnes de sisè van estar treballant durant el primer trimestre el projecte que han presentat a la First lego League (Alimentació a l’Espai) i han programat i preparat el robot per realizar les misions, amb l’ajuda d’alguns alumnes de Centre d’Estudis Sant Francesc que han colaborat amb nosaltres. L’equip representatiu de l’escola va participar en aquesta jornada el passat 2 de febrer. Ha estat molt intens i divertit !!!    First Lego League 2019
  • Creació i disseny de vinils: A principis del trimestre ens van ensenyar com es podia pasar a vinil tots aquells dissenys que hem preparat per decorar la biblioteca. Disseny i creació de vinils
  • Tallers Famílies: Durant aquest trimestre hem fet diversos tallers amb les famílies. Projectes de la pubertat i els canvis, la publicitat i un taller sobre la percepció. Han estat molt interesants. Projecte famílies
  • Mates nutritives : Vam fer unes activitats de fraccions i percentatges basant-nos en un producte molt saborós i nutritiu…Lacasitos !!! Vam riure moltíssim i ho vam fer molt bé, ñam, ñam,… Mates amb Lacasitos
  • Visita al Institut: vam visitar el Institut de Les Corts (La mater) i vam poder veure les seves instalacions i espais. Visita IES Les Corts
  • Recorregut Modernista i Gòtic: i per acabar aquest trimestre vam fer un recorregut per Barcelona on vam poder visitar la Pedrera i veure monuments i cases modernistes de la nostra ciutat. A la tarda vam conèixer dos monuments gòtics com la Catedral i Santa Maria del Mar. Vam acabar molt cansats però molt contents de saber tot el que tenim a la nostra ciutat. Recorregut modernista

Si feu click en cada enllaç podreu veure les fotos de cada activitat.

Aquest article ha estat publicat en Activitats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *