Daily Archives: 26 maig 2016

25 anys a l’Institut Joaquim Blume

blume_25_GENCAT                                                                                                                                       GENCAT

El 20 de maig l’Institut Joaquim Blume va celebrar el seu 25è aniversari.

La consellera d’Ensenyament, Sra. Meritxell Ruiz, acompanyada del director del Consell Català de l’Esport, Sr.  Antoni Reig,  l’alcaldesa, Sra. Pilar Díaz, el director del Servei Territorial al Baix Llobregat, Sr. Josep M. Pérez  i i el director del centre, Victor Cantos van presidit l’acte.

Més informació a Gencat

Enhorabona a tots, alumnat, pares i mares i professorat per tos aquests anys de dedicació i  bona feina!

III Jocs Florals de Catalunya

Els III Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adrecen als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria amb la finalitat de potenciar l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

Bases del concurs

Recepció dels treballs al Centre de Recursos Pedagògics (crp-esplugues@xtec.cat) fins al 25 d’abril de 2016, prèvia inscripció al formulari

Enhorabona a tots els participants: Escola Canigó, Escola Folch i Torres, Escola Garbí Pere Vergés, Escola Isabel de Villena, Escola Lola Anglada, Escola Montserrat, Escola Prat de la Riba, Escola Joan Maragall, Institut Joanot Martorell, Institut Severo Ochoa.

El 19 de maig es va celebrar l’acte de Semifinal dels Jocs Florals, a l’Institut Joaquim Blume d’Esplugues de Llobregat, a les 17 h.

Enhorabona als escriptors guanyadors d’aquesta fase corresponents als centres: Col·legi Pedagogium Cos (Sant Boi de Llobregat); Escola Els Pins (Cornellà de Llobregat); Col·legi Sant Vicenç (Sant Vicenç dels Horts); Escola Charles Darwin (El Prat de Llobregat); Institut Joanot Martorell (Esplugues de Llobregat); Institut Mediterrània (Castelldefels); Col·legi Sant Eulàlia (Cornellà de Llobregat).

Imatges de la Semifinal

Jocs_florals_2016

L’acte final va estar presidit per l’Honorable Consellera d’Ensenyament, a l’institut INEFC (Institut Nacional d’Educació Física) el dia 11 de juny, a les 12 h.

Acta dels jurat dels III Jocs Florals

Enhorabona a tots els guanyadors!

Imatges de l’acte