Daily Archives: 15 abril 2016

EduRecerca 2016

edurecerca

Els Serveis Territorials d’Ensenyament al Baix Llobregat, juntament amb el teixit associatiu i empresarial de la comarca i amb la col·laboració del Consell Comarcal, la UPC, el Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat, InnoBaix i l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, com a capital de la comarca, convoquen els premis EduRecerca. L’objectiu és donar reconeixement als treballs que duen a terme els alumnes de l’educació secundària post-obligatòria (batxillerat o de formació professional de grau superior).

La intenció és facilitar espais de contacte que propiciïn l’enriquiment mutu a partir d’un espai compartit on els protagonistes siguin els treball de recerca i l’excel·lència educativa vinculada al teixit social i empresarial de la comarca.

Edició del Premis EduRECERCA al Baix Llobregat 2016

20 de juny de 2016

Podeu seguir l’acte de lliurament de premis i conèixer els treballs premiats en aquest enllaç

Consulteu els treballs finalistes de la zona d’Esplugues i Sant Just Desvern.

6è Fòrum de l’excel·lència i 5è Premi ciutat d’Esplugues

forum_TR_2016

Àlbum de fotografies

El 6è Fòrum de Treballs de Recerca i el 5è Premi Ciutat d’Esplugues, organitzat per la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Esplugues amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu Baix Llobregat 8, convoca una nova edició per donar a conèixer els treballs d’investigació realitzats per l’alumnat dels centres educatius de batxillerat d’Esplugues de Llobregat.

Cada centre ha presentat un màxim de dos treballs de les modalitats: “Ciències Socials, Arts i Humanitat” i “Científic i Tecnològic”.

El dilluns 25 d’abril de 2016, a les 18.30 h els alumnes exposen els treballs seleccionats a la Sala d’Actes del Consell Català de l’Esport d’Esplugues.

Bases del 6è Fòrum de l’excel·lència i del 5è Premi Ciutat d’Esplugues

Treballs participants i guanyadors