Tertúlia literària amb Maite Carranza

L’Institut Sant Just Desvern organitza en motiu de la diada de Sant Jordi, a les 10 h. una tertília literària amb Maite Carranza Gil-Dolz del Castellar  (“Premio Nacional de literatura juvenil 2011” i “Premio Cervantes Chico 2014”, entre altres).

La sessió, organitzada amb alumnat voluntari de diferents cursos d’ESO i de Batxillerat, a més de les presentacions inicials, consta d’una roda de lectura, a cura de noies i nois de la matèria de Comprensió Lectora, inscrita en el Pla Lector de centre, de 1r. d’ESO, que llegiran textos de l’obra de literatura juvenil Frena, Càndida, frena, de l’esmentada autora, la qual  col.labora en diferents classes en un taller  narratiu, organitzat en aquesta assignatura i destinat a l’actualització i modernització de temes i personatges per a una futura reedició d’aquest llibre tan emblemàtic de la literatura catalana juvenil actual.

Posteriorment, alumnat de diferents cursos endegaran un col.loqui amb Maite Carranza sobre la seva producció i el fet literari en general.

L’acte es clourà amb un esmorzar de germanor i una entrevista de l’escriptora a la ràdio del centre, en emissió directa amb el programa “Justa, la fusta” de Ràdio Desvern, que retransmetrà parcialment aquesta sessió en directe.

Bon dia de Sant Jordi!