VideoMAT. Llirament de premis

El proper divendres 23 de maig es realitzarà l’acte de lliurament de premis a l’Institut d’Estudis Catalans de la segona edició del projecte vídeoMAT. Es tracta d’un projecte en el qual els alumnes creen breus vídeos d’uns tres minuts on es responen preguntes que posen de manifest les aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn.

El projecte està organitzat pel CREAMAT, el MMACA (Museu de Matemàtiques de Catalunya), la SCM (Societat Catalana de Matemàtiques) i la FEEMCAT (Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya), amb la col·laboració del programa Quèquicom de TV3, i el suport de la Fundació CELLEX.

Aquest any s’han presentat 108 treballs de 65 escoles diferents amb la participació total de 2000 alumnes.

Ens complau informar que aquest any un del vídeos guanyadors en la categoria de 1r, 2n i 3r d’ESO ha estat realitzat pel centre d’educació especial  CEE Font de l’Abella de Girona.
Podeu consultar tota la informació del projecte i la llista de vídeos guanyadors d’aquesta edició a la web del projecte: www.videomat.cat