Daily Archives: 28 gener 2014

“Experiències matemàtiques” MMACA

mmaca

Properament s’obrirà un espai expositiu permanent del Museu de Matemàtiques de Catalunya,  les “Experiències Matemàtiques” al Palau Mercader de Cornellà .

L’edifici està situat al centre del parc, té planta rectangular amb 4 torres octogonals als vèrtexs i un pati central cobert. És la seu del Museu Mercader que mostra la vida de l’aristocràcia del segle XIX. La nostra exposició estarà a la segona planta del Palau.

L’exposició permanent serà oberta al públic per primera vegada en una Jornada de Portes Obertes el diumenge 2 de febrer, de 10 a 14 hores. També es realitzarà una Jornada Inaugural el dimecres 5 de febrer, de 17 a 20 hores, per a la comunitat educativa on es presentarà el projecte educatiu i museístic, i es farà una visita guiada a l’exposició.

Les visites escolars s’iniciaran el 10 de febrer. De dilluns a divendres, hi haurà 2 torns al matí (de 9:30 a 10:45 i de 11:15 a 12:30) a més a més els dimecres hi haurà també vistes de 15:30 a 16:45. A cada torn es podran reservar un màxim de dos grups de 30 alumnes. Si voleu podeu escriure, envieu un correu a reserves.cornella@mmaca.cat. Per el públic general, està oberta tots els dimecres de 17:00 a 20:00 i els diumenges de  10 a 14.