Daily Archives: 22 novembre 2012

Nanobiotecnologia. Dia de la ciència a les escoles

Un total de 250 alumnes i 21 professors dels instituts d’Esplugues de Llobregat Joaquim Blume, La Mallola, Joanot Martorell, Escola Garbí i l’institut Martí Dot, de Sant Feliu de Llobregat el dia 21 de novembre han gaudit de la profitosa xerrada-col·loqui “Nanobiotecnologia: la microscòpia de força atòmica com a eina per veure i tocar macromol·lècules biològiques”, a càrrec d’en Jordi Borrell. L’activitat s’emmarca dins de les activitats educatives de la Setmana de la ciència que organitza Fundació Institució Catalana de Suport a la Recerca (FICSR) en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament.

Vegetació singular del parc de Torreblanca

El 28 de novembre es realitzarà la presentació al professorat del material educatiu “Vegetació singular del Parc de Torreblanca, adreçat preferentment al professorat i alumnat de 4t d’ensenyament primari i elaborat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona amb col·laboració amb el Consell Comarcal del Baix Llobregat, els Ajuntament de Sant Joan Despí, Sant Just Desvern i Sant Feliu de Llobregat i el recolzament dels Centres de Recursos Pedagògics del Baix Llobregat I, V, VIII. .

El quadern de treball i el dossier del mestre convida a la descoberta del parc, així com l’aprofitament curricular de la visita a partir del coneixement de 10 espècies vegetals. La presentació del material es realitzarà amb una visita guiada al parc.

Per confirmar l’assistència a la presentació, cal enviar un correu al CRP d’Esplugues-Sant Just Desvern amb la informació següent:  nom i cognoms del professorat, correu electrònic del professorat i nom del centre educatiu.