Aquest mes hem optat per triar un vídeo que ens consciència sobre el consum de l’aigua. Esperem que us agradi.
Monthly Archives: març 2008
The Art Zone
Ens agrada tafanejar per altres blogs, sempre es troben recursos interessants. I avui, amb les forçes renovades desprès de les vacances, la visita a la blog d’El sitjar de Linyola ens ha proporcionat un enllaç molt interessant.
The Art Zone ens permet crear online els nostres propis collages, murals, mòbils… i altres composicions artístiques. Mireu que hem fet nosaltres!
Bones vacances!
Novetats a la mediateca
Hem incorporat a la nostra mediateca els següents llibres
11 ideas claves. Cómo aprender y enseñar competencias. Antoni Zabala i Laia Arnau.
10 ideas clave. Evaluar para aprender. Neus Sanmartí.
10 ideas clave. La formación permanente del profesorado. Francisco Imbernón.
Esperem que siguin del vostre interés
L’aprenentatge cooperatiu com a eina d’una altra docència
Novetats
L’editorial Claret ens ha fet arribar alguns exemplars del seus llibres per poder consultar. Estan a la vostra disposició els següents títols:
– Alteritat: educació per a la ciutadania
– Si us plau 1. Educació emocional en valors. Cicle inicial
– Si us plau 2. Educació emocional en valors. Cicle inicial
– Si us plau 3. Educació emocional en valors. Cicle mitjà
– Si us plau 4. Educació emocional en valors. Cicle mitjà
– Si us plau 5. Educació emocional en valors. Cicle superior
– Si us plau 6. Educació emocional en valors. Cicle superior
– Un món de sons 1 – Educació primària 1 curs
– Un món de sons 2 – Educació primària 2 curs
– Ciències de la naturalesa 3 ESO
– Quaderns ciències de la naturalesa 3 ESO
– Clau de sol (LOE) 3 ESO
– Clau de fa (LOE) 3 ESO
– Pedraforca – Tutoria 1 ESO
– Montsant – Tutoria 2 ESO
– Besiberri – Tutoria 3 ESO
– Puigmal – Tutoria 4 ESO
– Horitzo – La tutoria al batxillerat
Mostra de produccions audiovisuals escolars
Us deixem l’enllaç a l’ordre per la qual s’aproven les bases reguladores per a la concessió dels premis de la Mostra de produccions audiovisuals escolars adreçada als centres educatius d’ensenyament no universitari de Catalunya i s’obre la convocatòria pública per al curs 2007-2008
Teatre dins l’escola
Alehop
Producció d’espectacles per infantil i primària. El petit concert! i Viu Mozart! dues audicions musicals, espectacles de petit format que es poden representar pràcticament en qualsevol espai. Durada aproximada : 35 min per passi i mínim dos passis. ( Telèfons d’informació 666 87 01 28 – 607 937 732 info@alehop-produccions.com)
La misogínia
A l’Ies Sant Just comencen aquesta setmana una nova experiència relacionada amb el tema de La misogínia. Han creat un curs al seu espai i es pot treballar tota aquesta setmana alumnes, famílies i tothom de Sant Just que hi vulgui participar.
Animeu-vos!