US VOLEM MOSTRAR EL QUE ENS AGRADA FER… LES NOSTRES HABILITATS

Un dia l’alumnat de 6è vam parlar de les nostres habilitats, del que se’ns donava millor, del que ens agradava fer quan teníem una estoneta lliure… I vam pensar que la millor manera de mostrar-ho a la resta de companys era compartint-ho un dia tots plegats. Per això, avui en grups hem ensenyat als altres el que havíem preparat prèviament d’aquest tema i aquí en teniu uns exemples:

Enllaç a l’àlbum Les nostres habilitats

CS visita l’exposició “Més enllà dels límits” de MANUEL DE PEDROLO

Enllaç a l’àlbum Visitem l’exposició “Més enllà dels límits” de MANEL DE PEDROLO

L’alumnat de CS hem anat a la biblioteca Salvador Espriu a visitar l’exposició itinerant “Més enllà dels límits” fent un petit homenatge a l’escriptor Manuel de Pedrolo, ja que el dia 1 d’abril vam celebrar 100 anys del seu naixement, motiu pel qual la Generalitat de Catalunya ha designat el 2018 com a Any Manuel de Pedrolo. I com sempre, la nostra bibliotecària, la Montse, ens ho ha fet viure i ens ho ha explicat molt bé.

AVUI HEM CELEBRAT EL DIA MUNDIAL DE LA POESIA I EL DIA MUNDIAL DE LES PERSONES AMB LA SÍNDROME DE DOWN

Avui 21 de març, DIA MUNDIAL DE LA POESIA i DIA MUNDIAL DE LES PERSONES AMB LA SÍNDROME DE DOWN, tots els nens i nenes i mestres de l’Escola ho hem celebrat recitant poemes de Miquel Martí i Pol, Joana Raspall, Lola Casas i Gloria Fuertes. L’alumnat de sisè ens ha recitat el poema LA POESIA de MARC GRANELL en català, en àrab i en romanès i també ens han llegit el MANIFEST del GRUP DE JOVES EMPODERATS de l’Associació Down Lleida.

Enllaç a l’àlbum DIA MUNDIAL DE LA POESIA I DE LES PERSONES AMB LA SÍNDROME DE DOWN

L’alumnat de sisè visita l’institut Ermengol IV de Bellcaire

Ahir dimecres, 7 de març, l’alumnat de sisè va anar a la Jornada d’Acollida que es va fer a l’institut Ermengol IV de Bellcaire. Van esmorzar coca i xocolata i el director els va fer una explicació d’aspectes de funcionament, normes i projectes del centre. Tot seguit van visitar les instal·lacions acompanyats dels tutors i professors. S’ho van passar molt bé!

Enllaç a l’àlbum Jornada d’Acollida a l’institut Ermengol IV de Bellcaire