CRONOLOGIA

SETEMBRE 2014:

Presentació del Projecte als directors de les escoles de Primària de Figueres participants a càrrec dels responsables de ConArte a Girona, l’artista coordinadora i el regidor d’educació de l’Ajuntament de Figueres.

NOVEMBRE 2014:

Formació ConArte, inici del grup de treball i trobada del mestre de l’escola amb els artistes.

DESEMBRE 2014:

Introducció del Projecte als alumnes de 3r de l’escola a càrrec del mestre de l’escola.

GENER 2015:

Presentació del Projecte a les famílies a càrrec dels representants de ConArte, dels artistes, dels mestres de l’escola i del regidor d’educació de l’ajuntament de Figueres.

Inici del Planter amb els alumnes de 3r de l’escola a càrrec dels artistes i del mestre de l’escola. Primer contacte amb l’instrument.

FEBRER-JUNY 2015:

L’orquestra comença a funcionar. Aprenem les parts de l’instrument i hem introduït el llenguatge musical: fem exercicis de lectura i d’arc. Ja sabem algunes cançons i hem tingut moltes visites. Preparem el concert de fi de curs i visitem la vil·la Casals del Vendrell. Tothom està molt content de l’experiència.

SETEMBRE 2015-JUNY 2016:

L’orquestra ha col·laborat amb la Jove Orquestra de Figueres assajant un dissabte de cada mes i hem fet molts concerts, al Jardí, als Caputxins i al museu del Joguet. També hem participat en el vídeo de la cançó “Planters”, d’en Guillem Roma.