Comiat de l’orquestra de l’Anicet

El dilluns 6 de juliol ens hem trobat per acomiadar-nos i lluir els nous polos i bosses amb el logo de l’orquestra.

Us esperem a tots i totes el curs que ve!!!

Aquí teniu algunes fotos!

LLAR

CONARTE INTERNACIONAL PRESENTA UNA CREACIÓ AUDIOVISUAL COL·LECTIVA CREADA DURANT EL CONFINAMENT, COM A TANCAMENT DE CURS, QUE REFLEXIONA SOBRE EL SIGNIFICAT DE LLAR.

La crisi de la COVID-19 no ha frenat el nostre compromís amb les arts com a eina per transformar la societat. Som conscients que són uns mesos difícils i que se n’obren d’altres plens d’incertesa, però és en moments així que cal fer un pas endavant per reivindicar com de necessari és el paper de les arts en el dret a l’educació de qualitat i en el dret a la participació cultural.

De l’abril al juny del 2020, alumnes, docents i artistes del projecte “Planters” de 9 centres educatius de Figueres, Girona, Salt i Sant Feliu de Guíxols hem creat, des de les nostres cases aquesta peça col·lectiva per recordar i redefinir el significat de la llar com el lloc d’acollida que voldríem que fos per a tothom. “Llar” és una reflexió col·lectiva entorn del què és sentir-nos com a casa. En un moment en que tothom s’ha vist obligat a tancar-se entre les parets dels nostres llocs de residència, reivindiquem la complexitat i diversitat dels espais, experiències, sensacions i persones que ens poden fer sentir o que podem identificar com a casa nostra.

La lletra original de la cançó ha estat creada per Maria Rodés a partir de les aportacions dels mestres i artistes participants. També la base musical és obra de la cantant juntament amb Anna Carné (violoncel) i Meritxell Genís (violí) com a artistes vinculades al projecte, i la col·laboració especial d’Aleix Tobías en la percussió. La coreografia va ser creada també per dues artistes del projecte, Georgina Avilés i Tania Ávila. Tots i els vídeos rebuts per part dels nens i nenes (i també dels mestres i artistes), han estat posteriorment editats, il·lustrats i animats per Nadir. Finalment, la gravació i la mescla de la cançó original s’han dut a terme a Music Lan Studios de seguida que ha estat possible un cop iniciat el període de desconfinament.

VÍDEOS MUSICALS PER CONFINAR-SE AMB UN SOMRIURE

I un enllaç:

Convidem les famílies

El divendres 31 de gener ens han visitat les famílies als nostres “Planters” d’Orquestra.

Nadal 2019

Els “Planters” d’Orquestra de Corda de l’Anicet us desitgem bon Nadal i feliç any nou!!!

1r dia d’orquestra 2019

El divendres 4 d’octubre vam començar els “Planters” d’orquestra de corda a l’Anicet. Aquest curs tindrem 2 orquestres de 3r i 2 de 4t. Aquest curs amb l’Anna i la Meritxell!

Mostra fi de curs 2019 Orquestra de Corda

El passat 7 de juny de 2019 l’Orquestra de corda de l’Anicet i els “planters” de 3r (orquestra de pel·lícula i orquestra dels colorins) vam fer una mostra al Centre Cívic Joaquim Xirau.

Mireu les fotos!

Mostra “Planters” dansa de Figueres

Dijous 23 de maig a les 15:30h hem anat al Teatre jardí de Figueres a la Mostra dels “Planters” de dansa de les escoles de Figueres Pous i Pagès i Anicet de Pagès, amb l’acompanyament musical de l’orquestra de l’Anicet!!!

Mireu les fotos clicant a la imatge de sota!!!

Les fotos de sota són propietat de ConArte i l’autora és l’Erika Prüfert:

Tornem a anar de concert!!!

El dissabte 2 de febrer vam anar amb l’Orquestra de l’Anicet a veure Desconcerto, on toca la Nataliia Klymyshyn, professora de violí del nostre Planter.

Gràcies a l’Orquestra de Cambra de l’Empordà per fer-nos riure una bona estona!!!

Anem de concert!!!

El dissabte 19 de gener vam anar a veure l’Ara Malikian al Teatre Jardí de Figueres amb l’orquestra extraescolar. Gràcies a La Traca Events per aquesta oportunitat!!!