Segon dia a Menorca

Aquest matí al kayak hi han hagut moltes aventures: volcades, vents forts i gent cansada de remar. Però no us preocupeu, que ens ho hem passat molt bé!!!
Albert, Óscar

Hem visitat unes platges i ens ho hem passat molt bé fent guerres d’algues.
Marc P.

La platja de l’hotel està plena de crancs i ens ho hem passat molt bé toooot el dia.
Alex

Quan ens hem aixecat aquest matí ens hem anat a fer kayak d’una punta a l’altra de la platja. Hem anat a tres platges i a totes hi havia algues. A la tornada hi han hagut “sorpreses” el vent era fort i hi havia moltes onades. Alguns es desanimaven de remar i alguns han volcat. Però no tot és dolent, estem tots bé i de regal pel nostre esforç els mestres ens han comprat un gelat.
Desprès hem tornat a l’hotel, hem comprat regalets, hem sopat i hem anat a la disco.
Iria

Avui quan hem arribat als postres tota la meva classe m’ha fet regalets. M’he trobat molt alegre perque tota la classe m’han fet regals i un pastís.
Adrián R.

El començament d’una gran setmana!!!

Avui ja ens hem acomodat a l’hotel. El que ens ha impresionat més de l’hotel ha sigut la immensa piscina: l’aigua era de mar!
A la piscina unes monitores ens han proposat jugar a un joc de punteria per a aconseguir una Coca-Cola. Tres noies de 6è (1. Alba N. 2.Cristina i 3. l’Ana) han quedat les tres primeres en aquest joc, que es deia el joc de la Coca-Cola.
Al migdia, al menjador, el que més ha destacat del menjar ha sigut la gran quantitat de postres: Del simple fruit al teu propi gelat personalitzat. Després de dinar hem anat a la platja privada de l’hotel. Hi havia gran varietat de fauna marina. El sopar, ens ha agradat molt. Després de sopar hem anat a una discoteca a ballar una horeta. I d’aquí a poc ens tocarà anar a dormir a les nostres acollidores habitacions.

Article fet per: Andrea, Rojina, Emma i Alba N.

Ja hem arribat a MENORCAAA!!!

Ahir els alumnes de 6è de l’escola Collserola i els seus 4 acompanyants vam embarcar a un súper vaixell amb destí a aquesta illa. Primer vam sopar i després d’un trist acomiadament als pares i germans amb alguna llagrimeta inclosa ens ho vam passar súper bé: vam passejar i fer fotos pel vaixell i fins i tot van obrir la disco per nosaltres!!! NINGÚ es va marejar i tots vam disfrutar ballant a la pista. Les fotos valen més que mil paraules!

A les 7.30 del matí ja estavem a port i les nostres cares delaten el poquet que vam dormir. Ja teniem ganes d’arribar a l’hotel!

Arribada a Menorca