Aquest matí al kayak hi han hagut moltes aventures: volcades, vents forts i gent cansada de remar. Però no us preocupeu, que ens ho hem passat molt bé!!!
Albert, Óscar
Hem visitat unes platges i ens ho hem passat molt bé fent guerres d’algues.
Marc P.
La platja de l’hotel està plena de crancs i ens ho hem passat molt bé toooot el dia.
Alex
Quan ens hem aixecat aquest matí ens hem anat a fer kayak d’una punta a l’altra de la platja. Hem anat a tres platges i a totes hi havia algues. A la tornada hi han hagut “sorpreses” el vent era fort i hi havia moltes onades. Alguns es desanimaven de remar i alguns han volcat. Però no tot és dolent, estem tots bé i de regal pel nostre esforç els mestres ens han comprat un gelat.
Desprès hem tornat a l’hotel, hem comprat regalets, hem sopat i hem anat a la disco.
Iria
Avui quan hem arribat als postres tota la meva classe m’ha fet regalets. M’he trobat molt alegre perque tota la classe m’han fet regals i un pastís.
Adrián R.





Hola, me alegro mucho de que os lo esteis pasando tan bien!!!!!!!!!!!, las fotos son preciosas y las playas que agua mas trasparente, disfrutar mucho que os queda poquito………
Felicidades Adrian R.
Muchos Besitos Ana.
Hola Albert i tots els altres, que xulo !!
Us ho esteu passant d’allò més bé.
Apa, quina enveja ens feu amb aquestes activitats i sobretot aquestes platges tan xules i l’aigua…
Passeu-s’ho junts el millor possible que serà un record per sempre.
Petonets per tots.
MARTA
Que envidia y que fotos más chulas!!!
Muchas FELICIDADES ADRIAN R. !!! Vaya cumpleaños, no lo olvidaras nunca!!!
Hola 6è!!!!!
Nos alegramos mucho que lo esteis pasando muy bien!!
Disfrutad mucho!!
Lidiiia!! tienes una sorpresa en casa!! la crema de los mieercoles, miercoleees xD
Muchos besitos para ti y todos los demaas!!^^
Ei!
Nosaltres no hem escrit però també ens enrecordem de vosaltres, especialment de la Silvia 🙂
Com que ja sabem que esteu gaudim molt només desitjem que feu cas als profes….
una abraçada
Maribel i Joaquín
Estamos muy contentos de que lo esteis pasando genial,las fotos son muy chulas
Felicidades Adrian.
Un besito para todos!!!!
Hola Albert i tots els altres, que xulo !!
Us ho esteu passant d’allò més bé.
Apa, quina enveja ens feu amb aquestes activitats i sobretot aquestes platges tan xules i l’aigua…
Passeu-s’ho junts el millor possible que serà un record per sempre.
Petonets per tots.
MARTA
Hola !!
Somos los padres de Dani. Las fotos son geniales y estamos contentos de que lo paseis tan bien.
Dani, te enviamos un abrazo y un besote muy grande !!!! Relajate y diviertete mucho…
Besos para todos!!
Hola Ainhoa!!
Te he visto en la piscina, en la playa, estás muy guapa!!. Aunque tengo el ordenador para mi sóla, tengo ganas de que vuelvas… un besito tati!!
Ahh!, ya tenemos los peces.., son unos tragones.., ya los verás mañana.
Los papas te mandan un besote muuuu grande!!!
What a beautiful island!!
M’encanta saber que us ho esteu passant genial i que esteu vivint moltes emocions TOGETHER! 😉 Ben segur que formaran part del vostre record, i això és el que dóna sentit a la vida! Així que només us desitjo que aprofiteu al màxim tots els segons a Menorca i que torneu amb la maleta plena d’experiències inoblidables.
Enjoy a lot!!
Kisses for everyone!
PD: Happy birthday Adrián R.!
Holaaaaa a todos,
Felicidades con retraso Adrián.
Nos han gustado mucho las fotos, vemos que os lo estais pasando muy bien. Seguir Así!!
Emma: Te enviamos muchos besos y muchos abrazos. La yaya te envía muchos besitos y que está hoy aquí para ir a la inauguración de la pintura.
Te queremos Princesa!!!! MUACCCCC
Hasta mañana.
Hola 6eeeeeee!!!
Que xulada els kayaks , suposem que haureu reservat pila per la sessió dance d’aquesta nit , no? Aprofiteu!! que ves a saber quan hi tornareu anar a la disco eh????
Bé ens veiem demà , us esperarem inquiets i amb tortícolis , mirant cel amunt l’arribada del vostre avió….ji,ji,ji.
Un petó Aïda i petonassos per tot 6è i pels profes també!