Només queda un día per Menorcaaaaaaa!!
Tinc moltísimes ganes!!!:)))
Que bé una setmana amb els millors amics i amigues del món!!
Demà al cole estarem tots molt nerviosos!!
SIIIIIIIIII DEMÀ A MENORCAAAAAAA!!
Diuen que és una illa molt tranquila…Pèrò desde el dia 4, bueno 5 de Juny del 2012 rebrà el nom de l’illa Intranquila! No que es broma que ens portarem molt bé!!:)))) Jajajajaja!!
Jajajajaja!!
Força que ja arriba el diaaaaaa!!
ATT: Ainhoa!:))))
Només queda un día per Menorcaaaaaaa!!
Tinc moltísimes ganes!!!:)))
Que bé una setmana amb els millors amics i amigues del món!!
Demà al cole estarem tots molt nerviosos!!
SIIIIIIIIII DEMÀ A MENORCAAAAAAA!!
Diuen que és una illa molt tranquila…Pèrò desde el dia 4, bueno 5 de Juny del 2012 rebrà el nom de l’illa Intranquila! No que es broma que ens portarem molt bé!!:)))) Jajajajaja!!
Jajajajaja!!
Força que ja arriba el diaaaaaa!!
ATT: Ainhoa!:))))