Ja hem arribat a MENORCAAA!!!

Ahir els alumnes de 6è de l’escola Collserola i els seus 4 acompanyants vam embarcar a un súper vaixell amb destí a aquesta illa. Primer vam sopar i després d’un trist acomiadament als pares i germans amb alguna llagrimeta inclosa ens ho vam passar súper bé: vam passejar i fer fotos pel vaixell i fins i tot van obrir la disco per nosaltres!!! NINGÚ es va marejar i tots vam disfrutar ballant a la pista. Les fotos valen més que mil paraules!

A les 7.30 del matí ja estavem a port i les nostres cares delaten el poquet que vam dormir. Ja teniem ganes d’arribar a l’hotel!

Arribada a Menorca

One thought on “Ja hem arribat a MENORCAAA!!!

  1. Rosi, Manolo, Edith y Pichí

    Que fotos mas bonitas! ^^

    Muchos besos para todoos!!!

    Muakiiiis muakiiiis!!!

    Reply

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *