TÍTOL: ELS COTXES CURS: P-5 PERÍODE: PRIMER TRIMESTRE |
JUSTIFICACIÓ: comencem un nou curs i necessitem trobar un nom per la nostra classe. Cada alumne decideix quin és el nom que més li agradaria i ho sotmetem a votació. El nom escollit és el dels cotxes i a partir d’aquest tema, proposarem activitats perquè els alumnes els coneguin millor. |
CONTINGUTS:
· Característiques físiques dels cotxes. · Diferents usos dels cotxes. · Cançó “El meu cotxe”. · Identificació de les senyals de trànsit. · Educació viària. · Ús de l’escriptura com a eina de comunicació. · Participació en les converses. · Ús de les tècniques plàstiques com a mitjà de representació. · Ús dels recursos TAC per adquirir nous coneixements. · Compromís de participació en les activitats en parella o grupals.
|
ACTIVITATS:
Com és un cotxe? · Dibuixem un cotxe amb l’app “Kids Paint”. · Preguntem als nens i nenes de 5è amb el “Hangout”. · Fem puzzles amb el “Jigsaw”.
Educació viària: · Conduim un cotxe amb l’app “Code Karts”. · Fotografiem les senyals de trànsit que hi ha al voltant de l’escola. · Juguem amb les siluetes davant del projector de llum. · Planifiquem el trajecte de la visita a la Comissaria dels Mossos amb el “Google Maps”.
Llenguatge verbal: · Escrivim les parts del cotxe a la PDI. · Gravem la cançó “El meu cotxe” amb l’app “Soundcloud.”. · Gravem els infants amb video mentre expliquen que han après.
|
CRITERIS D’AVALUACIÓ:
· Coneix les parts d’un cotxe.. · Coneix els diferents usos dels cotxes. · Coneix les nocions bàsiques d’educació viària. · Fa un bon us de les TAC. · Comparteix els nous coneixements amb els altres. · Utilitza diferents formes de representació gràfica.
|