GUIA DE LECTURA D’HIVERN

Guia de lectura digital amb enllaços als llibres recomanatsUn any més us fem arribar la Guia de Lectura amb un munt de recomanacions per totes les edats.
És una guia que elaborem conjuntament amb altres escoles de Molins i de Sant Feliu.
Esperem que pugueu treure bones idees per aquests dies…
Si cliqueu a l’enllaç veureu els llibres!

Guia de lectura digital amb enllaços als llibres recomanats

“La festa a l’aquari” – 1rB

L’escola participa en un projecte comú amb altres biblioteques escolars de Molins de Rei, Sant Feliu i Papiol, on realitzem contes cooperatius. Un grup escriu el nus i una altra escola fa el desenllaç. Aquí teniu el resultat del conte cooperatiu elaborat per l’alumnat de 1rB de l’Escola Castell Ciuró de Molins de Rei i l’alumnat de 2nB de l’Escola Nadal de Sant Feliu de Llobregat:

“L’Aida i l’aventura amb el monstre de pedra” – 1rA

L’escola participa en un projecte comú amb altres biblioteques escolars de Molins de Rei, Sant Feliu i Papiol, on realitzem contes cooperatius. Un grup escriu el nus i una altra escola fa el desenllaç. Aquí teniu el resultat del conte cooperatiu elaborat per l’alumnat de 1rA de l’Escola Castell Ciuró de Molins de Rei i l’alumnat de 2nA de l’Escola Pau Vila del Papiol:

“L’esquirol perdut” – P4A

L’escola participa en un projecte comú amb altres biblioteques escolars de Molins de Rei, Sant Feliu i Papiol, on realitzem contes cooperatius. Un grup escriu el nus i una altra escola fa el desenllaç. Aquí teniu el resultat del conte cooperatiu elaborat per l’alumnat de P4A de l’Escola Castell Ciuró de Molins de Rei i l’alumnat de P5B de l’Escola Josep Maria Madorell de Molins de Rei:

“La flor del llop” – P4B

L’escola participa en un projecte comú amb altres biblioteques escolars de Molins de Rei, Sant Feliu i Papiol, on realitzem contes cooperatius. Un grup escriu el nus i una altra escola fa el desenllaç. Aquí teniu el resultat del conte cooperatiu elaborat per l’alumnat de P4B de l’Escola Castell Ciuró de Molins de Rei i l’alumnat de P3 de l’Escola Vicente Ferrer de Sant Boi de Llobregat:

Guia de Sant Jordi 2017

Us presentem la nova Guia de Lectura SANT JORDI 2017, en format digital !!!!

Adreçada a tota la comunitat educativa (professorat, alumnat i famílies), es tracta d’una acurada tria de lectures, proposada pels mestres del Seminari de Dinamització de les Biblioteques Escolars, a partir de la pròpia experiència.

ESPEREM QUE LA GAUDIU I QUE SIGUI DEL VOSTRE INTERÈS!!!!!

Sant Jordi 17

Guia d’hivern 2016

Un any més, amb el trimestre a punt d’acabar, us presentem la nova Guia de Lectura en format digital que editem sempre per aquestes dates:

la Guia de Lectura  “HIVERN  2016”

nadal_pila_llibres_50

Com totes les guies anteriors, es tracta d’una tria acurada de lectures, proposada a partir de la pròpia experiència dels i les mestres del Seminari de Dinamització de les Biblioteques Escolars, i adreçada al professorat, a l’alumnat i a les seves famílies.

Com totes les guies que hem editat fins ara, es tracta d’una tria acurada de lectures, proposada a partir de la pròpia experiència dels i les mestres del Seminari de Dinamització de les Biblioteques Escolars, i adreçada al professorat, a l’alumnat i a les seves famílies.

ESPEREM QUE SIGUI DEL VOSTRE INTERÈS!!!!
I QUE LA GAUDIU MOLT!!!!!!

Guia de lectura HIVERN 16

La bruixa desembruixada – P4A

L’escola participa en un projecte comú amb altres biblioteques escolars de Molins de Rei, Sant Feliu i Papiol, on realitzem contes cooperatius. Un grup escriu el nus i una altra escola fa el desenllaç. Aquí teniu el resultat: