Cicle Inicial

Els alumnes de Cicle Inicial no van de manera regular a la mediateca ja que tenen una biblioteca d’aula.

• Mediateca: hi van per buscar llibres d’informació  per al projecte o algun tema que estan treballant a classe.
  • Préstec de llibres: setmanalment els alumnes agafen un llibre de préstec de la biblioteca d’aula. Posteriorment després de la lectura fan un treball sobre el conte que han llegit.
  • Lectura col·lectiva: Amb mig grup, els alumnes llegeixen un llibre de lectures per practicar la lectura en silenciosa i, alguna vegada, en veu alta.
  • Recomanacions: Quan un alumne llegeix un conte que li ha agradat molt, l’explica i el recomana als seus companys i companyes.

2 comentaris a “Cicle Inicial

1. Hola Flep,

El grup de 1rA, estem molt agraïts de tots els llibres que hem trobat a la mediateca de l’escola, per poder estudiar i saber més coses de la Terra.

També t’hem de demanar que ens els deixis encara alguns dies més, però si veus que algú els necessita, els tenim a la nostra aula, molt ben guardats.

Quan els vinguem a tornar, en buscarem sobre d’altres temes, que segur també tindràs esperant que els llegim.

Moltes gràcies,
    1rA