Educació Infantil

Els primers contactes i les primeres actituds dels nens/es davant els contes i llibres determinarà la seva afició i gust per a la lectura.

A P3 fan l’hora del conte: els nens/es més petits de l’escola gaudeixen de l’explicació de contes que narra la mestra encarregada de dur a terme dita activitat.

A P4 fan el conte col·lectiu: Aquesta activitat té una durada anual. Amb un total de 25 sessions que seran destinades a que cadascun dels membres de la classe elabori conjuntament amb les seves famílies la continuació del conte iniciat entre tots els companys/es o el desenllaç. El nen/a encarregat de dur a terme aquesta tasca serà escollit/da traient el nom de dins d’un barret o un altre element que serveixi com a contenidor.

A P5 fan el conta contes: En aquest grup i donat a les característiques, ens podem trobar a un nombre de nens/es capaços de llegir les seves primeres paraules. Serà en aquesta sessió on se li brindarà l’oportunitat de ser el/la protagonista i explicar a la resta de companys/es del grup el seu conte.