SESSIONS DE SARDANES I BALLS DE BASTONS A 2n

La setmana passada vam començar les 12 sessions de Sardanes i Balls de bastons els nens i les nenes de 2n.

Al llarg d’aquestes, la nostra monitora la Montserrat, ens ensenyarà els passos bàsics d’aquestes danses tradicionals.

Com a cloenda realitzarem una sortida per ballar plegats/des amb altres escoles el divendres 3 de març a la plaça de la Catedral de Barcelona.

I també es realitzarà el diumenge 9 de juny  al nostre poble una trobada escolar a la plaça de la Sardana on tots/es els/les nens/es i families que vulguin hi podran participar.

TALLER DE PRIMERS AUXILIS

Avui divendres, la Creu Roja del Baix Llobregat Nord ha realitzat, en el marc de l’àrea d’Educació Física,  un taller de Primers Auxilis amb l’alumnat de 4t i 6è.

Ha sigut una xerrada teòrica i pràctica on els voluntaris de la Creu Roja ens han explicat el PAS (Prevenir, Avisar i Aocórrer), PLS (Posició Lateral de Seguretat),la RCP (Reanimació Càrdio-Respiratòria) la importància del telèfon 112, la maniobra de Hemlich i com cal actuar davant d’una crisi d’epilèpsia.

Volem agrair el suport i la col·laboració que hem rebut, un any més, de la Creu Roja del Baix Llobregat Nord.

Si voleu veure el què hem après, cliqueu aquí! 😉