El Dilluns 20 de gener del 2014, va venir a la nostra classe un actor que es deia Joan de la companyia de teatre Vol Ras. El Joan va venir a presentar una activitat que es diu “Del Gest al Text”. Aquesta activitat, consistia, en que el Joan ens començava a fer gestos i “pantomimes”(que tracta de fer gestos de la vida quotidiana sense la paraula) i nosaltres ho havíem d’explicar en un text.
Ens va agradar molt.
Mario i Júnior
Vol Ras és un grup de teatre que fa servir els gestos per expressar-se i comunicar-se. Va venir a la classe un dels membres de Vol Ras i ens va ensenyar que sense paraules ens podíem expressar i comunicar. Després vam agafar un paper i ell feia gestos i nosaltres havíem d’escriure el que pensàvem que feia ell. Després ens va explicar una història amb mímica i nosaltres havíem d’acabar-la escrivint el final.
L’ activitat va ser molt interessant perquè no l’havíem fet mai i tot i que escrivim moltes vegades, mai ho havíem fet a partir del gest.
Josep, Marc, Joe