CAPTEM ESPAIS BUITS

Després de les presentacions i d’observar i gaudir de fotografies d’espais buits d’autors importants, ens hem llençat uns dies a experimentar nosaltres per l’escola i pels voltants del nostre barri. Aquí tenim alguns exemples.

Més endavant triarem una fotografia cadascun i us la comentarem. Ja les veureu!

8 thoughts on “CAPTEM ESPAIS BUITS

1. Damaris - Escola Rafael Alberti

Hola, em dic Damaris i m’agrada la foto on hi ha un passadís buit amb escales perquè fa una mica de por.

2. Damaris i Teresita - Escola Rafael Alberti

Hola, em dic Damaris quan jo vaig fer cinema en curs el primer dia va ser molt divertit i espero que

vosaltres també us paseu bé i fins aviat!!!!!

3. Stefany i Sofia - Escola Rafael Alberti

Hola! Som la Stefany i la Sofia de l’escola Rafael Alberti i us volem dir que ens han agradat les vostres fotos perquè ens causa sensació de buidor.
    Fins aviat!!!!!!!!!!

4. Roman i Abigail-Escola Rafael Alberti

Hola! bona tarda ens diem Roman i Abigail us volem comentar que la foto de l´arbre ens a agradat molt , ens dona la sensació de caure i que està vertical

5. Marta Solà i Thais Blasco- INS CASTELLET

Hola! Som dues alumnes de l’INSTITUT CASTELLET, hem estat observant les vostres fotografies d’espais buits, i ens han agradat molt ja que nosaltres també hem viscut aquesta experiència i sabem molt bé com costa de trobar espais buits, i sobretot els interiors!
    Salutacions!

6. Olga i Iman. Alumnes de l'escola de Bordils

Ens ha sorprès la foto del passadís estret.
    Tenim ganes de saber on porten les escales
    La ratlla de pintura vermella fa que sembli que el passadís tingui molta profunditat.
    Alguns de la nostra classe també han fet una foto semblant en la prespectiva.
    Mireu-les! A veure si les trobeu!
    Us saludem des de la classe de 6è de l’escola de Bordils.
    Ens anirem coneixent al llarg del curs!!!

7. Mali de l'escola els xiprers

Hola soc una alumna dels xiprers, gracies a tots i a totes per donar aquests comentaris tan bons sobre les nostres fotos d’espais buits.
    Jo també he vist algunes de les vostres fotos i m’han agradat molt.

Mali Claramunt Pascual

8. Lara Rubin Vicens

Hola sóc la Lara una alumna del xiprers gràcies a tots per mirar,apreciar i comentar les nostres fotografies.
    la nostra classe seguira mirant i comentant totes les vostres fotografies.
    gràcies!!!!!