Story board de la presentació de Jan

Story Board, Història de Jan 

Primera seqüència

Primera opció: Pla seqüència de la sortida de Jan de l’Institut. Travessa un grup d’estudiants, marxa carrer avall amb un zoom de la ma fins arribar a un pla de detall de la ma de Jan. Sortiran els títols de crèdit. Veiem el Jan que s’allunya.

primer plaprimer pla 2primer pla 3

primer pla 4segon pla

Segona opció: Veiem la sortida com en l’altra i tallem. Fem després un pla general de la seva esquena que marxa, mantenim el zoom o aproximació de la càmera a la ma. Sortiran els títols de crèdit . Veiem en Jan que s’allunya.

Segona seqüència

 tercer plaquart pla

Veiem el  perfil del Jan que mira el pati pel forat, Posem la càmera en el lloc del Jan i veiem el que veuen els seus ulls. Cop de pilota contra la xarxa

Tercera seqüència

 cinquè pla

Jan que juga amb les tortugues. Punt de vista de la càmera del Jan jugant amb les tortugues amb un pla general. Si fem la primera o segona opció dependrà si podem fer un altre pla  de detall de les mans del Jan. Més emocional o tendre.

Quarta seqüència

 sisè plasisè pla 2sisè pla 3

La càmera està sobre la taula, tenim en primer pla els escacs i la nota, la resta en flou. Es va veien la figura del Jan que passa, esdevé figura principal s’apropa a la taula, agafa la nota i podem fer un zoom de la cara i la lectura de la nota, veu en off: que diu, cavall a g2 escac.

Pla de la ma del Jan que tira
la Torre amb escac i mat.

3 Respostes a “Story board de la presentació de Jan”

  1. maia Diu:

    I aixo es el “timing” del rodatge :
    SQ 1 : 30 MN
    SQ 2: 1 HORA
    SQ 3 : 30 MN
    SQ 4 : 1 HORA

    FINS AVIAT !
    MAIA

  2. maia Diu:

    COMENTARI A LA PRÀCTICA CENTRAL
    HOLA A TOTHOM!!!
    AQUEST GUIÓ SEQÜENCIAT ESTÀ MOLT BÉ I ÉS MOLT CLAR, PERÒ HE ESCRIT ALGUNS COMENTARIS QUE POTSER FAREN QUE EL RODATGE SIGUI MÉS FÀCIL, I EL RESULTAT FINAL MÉS AJUSTAT…
    QUÈ EN PENSEU?
    FINS AVIAT,
    MAIA (ESCRIC ELS MEUS COMENTARIS EN MAJÚSCULA)
    26 2 2008
    Story board de la presentació d’en Jan
    Story Board, Història d’en Jan
    Primera seqüència . EXTERIOR DIA. SORTIDA DE L’INSTITUT
    Primera opció: Pla seqüència de la sortida de Jan de l’Institut. Travessa un grup d’estudiants, marxa carrer avall amb un zoom de la ma fins arribar a un pla de detall de la ma de Jan. Sortiran els títols de crèdit .Obrim la càmera per veure com marxa carrer avall tot sol.
    ÉS MOLT DIFÍCIL FER UN ZOOM I FER ROTAR LA CÀMERA AL MATEIX TEMPS.
    ÉS PREFERIBLE FER :
    PLA 1 : SORTIDA DE L’INSTITUT AMB UNA PANORÀMICA PER SEGUIR EN JAN FINS QUE SURT DEL QUADRE.
    EN JAN HA DE TOCAR LA PARET AMB LA MÀ
    PLA 2 : DETALL DE LA MÀ D’EN JAN TOCANT LA PARET.
    FAREM L’AJUST DELS DOS PLANS AL MUNTATGE.
    TOTS ELS PLANS AMB EL TRÍPODE. SI NO, ÉS DIFÍCIL DE FER, I ES CANVIA L’ESTÈTICA…
    Segona opció: Veiem la sortida com en l’altra i tallem. Fem després un pla general de la seva esquena que marxa, mantenim el zoom o aproximació de la càmera a la ma. Sortiran els títols de crèdit . Veiem el Jan que s’allunya.
    * SERIA MACO QUE EN JAN TINGUÉS UN RELLOTGE, AIXÍ TINDREM UN DETALL PER RECONEIXER-LO EN CADA PLA.
    Segona seqüència . EXTERIOR DIA . PEL FORAT
    Veiem el perfil del Jan que mira el pati pel forat, Posem la càmera en el lloc del Jan i veiem el que veuen els seus ulls. Cop de pilota contra la xarxa
    AIXÍ DONCS, SÓN 2 PLANS?
    PLA 1: PLA PROPER D’EN JAN, QUE MIRA UNA COSA A TRAVÉS D’UN FORAT.
    PLA 2 : ALLÒ QUE VEU EN JAN A TRAVÉS DEL FORAT: UNA PARTIT DE BÀSQUET. FINAL DEL PLA AMB UN COP DE LA PILOTA CONTRA LA XARXA
    * NECESITEM UNA PILOTA
    Tercera seqüència. EXTERIOR DIA. EN JAN AL PATI
    PLA 1 : PLA GENERAL D’EN JAN JUGANT AMB LES TORTUGUES.
    PLA 2 : DETALL DE LES MANS D’EN JAN.
    Jan que juga amb les tortugues. Punt de vista de la càmera del Jan jugant amb les tortugues amb un pla general. Si fem la primera o segona opció dependrà si podem fer un altre pla de detall de les mans del Jan. Més emocional o tendre.
    * NECESITEM LES TORTUGUES + MENJAR PER TORTUGUES
    Quarta seqüència. INTERIOR DIA. EL JOC D’ESCACS
    HEM DE VIGILAR AMB LA UTILIZACIÓ DEL ZOOM, JA QUE EN AQUEST CAS EL ZOOM IMPLICA UNA ROTACIÓ DE LA CÀMERA: ÉS MOLT DIFÍCIL DE FER !
    O FEM UN PLA SEQÜÈNCIA DE TOT, SENSE VEURE LA CARA D’EN JAN QUAN ESTÀ LLEGINT LA NOTA
    PLA 1 : PRIMER PLA: ELS ESCACS I LA NOTA. EN JAN ENTRA A LA SALA, S’ACOSTA A LA TAULA, AGAFA LA NOTA (NOMÉS ES VEUEN LES MANS) I TIRA LA TORRE.
    O
    PLA 1: PRIMER PLA DELS ESCACS I LA NOTA. EN JAN ENTRA, S’ACOSTA A LA TAULA I AGAFA LA NOTA.
    PLA 2 : PLA PROPER DE LA CARA D’EN JAN LLEGINT LA NOTA
    PLA 3 : PLA DELS ESCACS (COM? DES DE DALT O COM EN EL PRIMER PLA????) I MANS DEL JAN QUE TIRA LA TORRE.
    La càmera està sobre la taula, tenim en primer pla els escacs i la nota, la resta en flou. Es va veien la figura del Jan que passa, esdevé figura principal s’apropa a la taula, agafa la nota i podem fer un zoom de la cara i la lectura de la nota, veu en off: que diu, cavall a g2 escac.
    Pla de la mà del Jan que tira la Torre amb escac i mat.
    * NECESITEM:
    – UN JOC D’ESCACS
    – UNA LàMPAda DE TAULA
    – ESTOVALLES
    – COSES PER PENJAR A LA PARTE (QUADRE, FOTOS)
    * EQUIP DE RODATGE
    EL LLISTAT DELS EQUIPS DE RODATGE JA ESTÀ BÉ
    *MUSICA
    *VEU EN OFF
    *SO CASA + SO PATI : MAIA

  3. maia Diu:

    Hola tothom !
    >
    > ahir vaig veure els vostres muntatges i la bona sorpresa és que els
    > dos són molt diferents i cada un té un ambient, un punt de vista
    > diferent. És el que estem buscant, no ?
    > Però penso que és una llàstima no tenir més temps per finalitzar-los
    > (ens faltarien 2 o 3 hores). I penjar-los al bloc així és com
    > mostrar una peli inacabada….
    > M’explico :
    > – el títol i els crèdits no estan ben penjats (i jo no he tingut
    > temps per tenir la informació i explicar-vos com fer-ho amb el
    > Première). És una llàstima perquè els muntatges són bons.
    > – el mateix pels efectes. Les imatges rodades tenien una llum molt
    > maca. Penso que no calia posar-hi efectes. Sobretot quan el
    > material és bo. No tenim temps (sempre el mateix!) per això; millor
    > concentrar-nos en el muntatge d’imatge i so.
    > -igual per les foses encadenades… és molt difícil fer-ho bé. És
    > millor utilitzar-los si tenim temps
    >
    > Sóc crítica, ho sento molt porquè trobo el vostre treball molt
    > interessant i el vostre entusiasme per fer-lo m’encanta.
    > Només vull donar-vos pistes pel muntatge del film final.
    >
    > un abraçada
    > Maia

Deixa una resposta