Pràctica central
La història d’en Jan. Muntatge del grup 1
[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/c-VGu4SHoGo" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
La història d’en Jan. Muntatge del grup 2
[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/u8bMAaP_Bxs" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
El treball previ: fotografies story board de la Presentació del Jan.
Tenim el guió que acompanya aquestes fotos en aquesta mateixa pàgina.
Primera seqüència
Primera opció: Pla seqüència de la sortida de Jan de l’Institut. Travessa un grup d’estudiants, marxa carrer avall amb un zoom de la ma fins arribar a un pla de detall de la ma de Jan. Sortiran els títols de crèdit .Obrim la càmera per veure com marxa carrer avall tot sol.
Segona opció: Veiem la sortida com en l’altra i tallem. Fem després un pla general de la seva esquena que marxa, mantenim el zoom o aproximació de la càmera a la ma. Sortiran els títols de crèdit . Veiem el Jan que s’allunya.
Segona seqüència
Veiem el perfil del Jan que mira el pati pel forat, Posem la càmera en el lloc del Jan i veiem el que veuen els seus ulls. Cop de pilota contra la xarxa
Tercera seqüència
Jan que juga amb les tortugues. Punt de vista de la càmera del Jan jugant amb les tortugues amb un pla general. Si fem la primera o segona opció dependrà si podem fer un altre pla de detall de les mans del Jan. Més emocional o tendre.
Quarta seqüència
La càmera està sobre la taula, tenim en primer pla els escacs i la nota, la resta en flou. Es va veien la figura del jan que passa, esdevé figura principal s’apropa a la taula, agafa la nota i podem fer un zoom de la cara i la lectura de la nota, veu en off: que diu, cavall a g2 escac.
Pla de la ma del Jan que tira la Torre amb escac i mat.