El segon dia de classe

Durant la classe del dia 11 de Desembre, la segona que hem fet en el que portem de trimestre, ens han començat a introduir en el que és la fotografia com a tal i el que representa dins del cinema.Hem vist una sèrie de presentacions d’ordinador sobre fotografia: com és una càmera fotogràfica per dins, quins són els factors (llum, profunditat, enfocament, velocitat d’obturador, etc.) que intervenen, els plans, els punts de mira…Seguidament hem parlat una mica de la història del cinema i sobretot del seu començament  i els minuts lumière.

Ens han ensenyat alguns dels minuts gravats pels alumnes del curs anterior , que havien gravat a llocs públics com el metro, un bar, el port de Barcelona… Hem seguit parlant de fotografia i la professora ens ha ensenyat unes presentacions on podíem apreciar la cara més artística de les fotografies; hi sortien tot un seguit de imatges, algunes de molt conegudes i d’altres no tant, però totes tenien un significat simbòlic i inspiraven algun sentiment o emoció.

Finalment, hem acabat la classe amb una altra presentació, aquesta sobre un projecte fotogràfic, ja que nosaltres (en grups) haurem de fer un, es tracta d’escollir un tema i fer de 3 a 6 fotografies al voltant d’aquest, que tinguin alguna cosa en comú i que estiguin relacionades.

Ana Palacin

Deixa una resposta