ANA: preparació i filmació del minut

El meu minut tracta de la gravació de l’estació de ferrocarrils de Sant Vicenç de Castellet.Vam gravar com baixava la gent del tren i com pujaven.Vaig decidir aquesta gravació descartant altres opcions perquè no sabia quina podia ser la millor de fer.Totes les altres em van fallar i finalment vaig fer la filmació del ferrocarril dels catalans.La vaig preparar durant dos dies.El primer dia la vaig pensar i el mateix dia que l’havia de rodar vam lligar caps.Després vam demanar el permís.El que tenia més clar era més o menys el pla. Estava nerviosa perquè no ho tenia clar i em feia por que fallessin les coses.El que més em preocupava era que no hi pugés ni hi baixés ningú. Vaja, que em quedés el minut penjat i el que més m’agradava era la sensació de sentir-te una mica protagonista de la teva pròpia imaginació pel fet de crear un minut. Disfrutava sentint-me directora per unes hores. M’agradava la sensació de formar part d’un equip de rodatge. Simplement era fantàstic!

img_4455_450x600img_4479_450x600

img_4474_800x600

I per fi, el dia del rodatge fou innoblidable! Em va entusiamar!Durant el muntatge i la gravació em van passar pel cap sensacions vàries.Vam haver de demanar permís abans de filmar i va ser quan vaig passar moltíssima por perquè si em deien que no, se n’aniria tot en orris. Sort que em van dir que sí. LLavors vaig sentir la sensació d’alleujament i em vaig relaxar bastant durant un minut per tot l’estrés acumulat. Durant el muntatge de l’equip em vaig tornar a estressar perquè pensava que no l’acabaríem de muntar i que el tren passaria abans d’hora. També hi havia la possibilitat de muntar-ho malament. Al final, després del muntatge vaig sentir alegria. De tota manera quan vaig veure a venir el tren que havíem de gravar em va venir una mica de mareig.
Resumint, el més difícil ha estat decidir-me pel tema del minut.

He après a treballar en equip i a tenir més fermesa en les meves decisions.
Ha sigut una experiència ÚNICA.

Una resposta a “ANA: preparació i filmació del minut”

  1. Núria (Cinema en curs) Diu:

    Després dels dubtes inicials, l’estudi de l’acció i les tries van ser molt encertats: l’acció que volies pel teu Minut Lumière, la posició de la càmera (distància, alçada, angle), l’òptica, l’enquadrament, l’inici del rodatge… La composició és molt interessant i tens, com volies, l’acció de l’arribada i l’inici de la sortida. Crec que el mareig o vertigen en el moment del rodatge és propi dels grans plans! Felicitats!

Deixa una resposta