PLANIFICACIÓ

Planificació del Film Final.
Recull de notes a partir de la sessió de planificació (30/04/08)

A continuació, faig un recull de les idees de planificació que van sorgir durant la sessió de planificació. A partir d’aquí ens repartirem les seqüències per “passar a net” tots els plans que vam determinar. Enumero els plans a partir de l’ordre que vam marcar, tot i que ja sabeu que són movibles; de moment mantenim aquesta enumeració perquè així ens aclarirem per parlar-ne. Recordeu que quan dibuixeu l’story board, ho fareu en l’ordre cronològic de muntatge que imagineu; però no per això hem de limitar les accions que rodarem en cada pla (recordeu la importància de deixar cues per davant i per darrere de les accions en cada pla, que després ens permetran més llibertat en el muntatge).

TÍTOLS DE CRÈDIT inici i final (GERARD)

SEQÜÈNCIA 1 (ISAAC)

1. PD de la maleta amb les mans ordenant a PP de la cara d’en Pau. En Pau surt de pla (so porta de casa en Pau tancant-se).

SEQÜÈNCIA 2 (MARTÍ)

1. Pla General d’en Pau sortint de casa
2. Pla General d’en Pau baixant les escales (esbós del pla ja gravat)
3. Pla General de la Mar a través de les reixes (esbós del pla ja gravat)
4. Pla General de la Mar que gira la cantonada (esbós del pla ja gravat)

SEQÜÈNCIA 3 (NERI)

1. PM conjunt de
la Mar picant el timbre, en el mateix valor de pla entra en Pau
2. PP de la Mar mirant en Pau per primera vegada
3. PP d’en Pau mirant la Mar (2 i 3 són pla-contrapla)
4. PG dels dos personatges entrant (contra fons institut). La porta es tanca i a través d’ella veiem els dos personatges baixant la baixada, fins que la noia va cap a la dreta (direcció les escales de baixada) i el noi entra per l’entrada principal.

SEQÜÈNCIA 4A (IRENE I CARMEN)

1.En un sol pla des del passadís de la classe contra la consergeria. En Pau arriba i sense aturar-se pregunta per la seva classe; gira a la dreta en direcció a càmera.

SEQÜÈNCIA 4B (IRENE I CARMEN)

1. Pla de la porta des de dintre la classe. La porta s’obre i entra en Pau.
2. PG de la classe amb el personatge de fons. Veiem tota la classe d’esquena, mirant cap endavant.
3. PG de la classe amb l’escorç del personatge, veiem la classe de cares a ell.
4. PC d’en Pau i el professor amb els dos personatges de perfil (comentari “qui ets?”), amb el fons de la classe.
5. PM d’en Martí fent el comentari al nou alumne i la reacció de just després. La càmera està a l’alçada dels seus ulls, i tenim primers termes d’altres alumnes asseguts.6. La taula buida en primer terme. En Pau s’acosta i s’asseu. Un cop assegut, en ¾, mira per la finestra.

SEQÜÈNCIA 5 (ALBERT)

1.Pla general (so timbre) de la porta de la classe des de fora. La gent sortint, cada cop menys nombrosa. Es forma un grup de 4/5 a pocs metres de la porta de la classe. *Possibilitat de fer aquest pla general des de dalt de les primeres escales, per tenir un cert picat.
2. PC del grup que s’ha format amb en Pau passant pel costat (veurem tota la “coreografia” en un sol pla”. En el mateix pla veiem en Pau entrebancar-se.
3. PM d’en Martí en el grup mirant-se en Pau.
4. PP d’en Pau mirant en Martí (expressió “què fas?”).

SEQÜÈNCIA 6 (ANASTÀSIA)

1. PA d’en Pau dret sol al pati, a dreta de càmera. Mira a un noi que creua el pla d’esquerra a dreta, amb un entrepà a la mà. En Pau va cap a la direcció d’on ve el noi i surt de pla.
2. Dins el lloc on venen entrepans, contra la porta d’entrada. Entra en Pau fins a PM mirant els entrepans.
3. PC del venedor i la taula amb un sol entrepà (escorç d’en Pau).
4. PD del gest de la mà del venedor donant-li l’últim entrepà i cobrant.
5. PC contra el venedor i en Pau. En el mateix valor de pla, entra la Mar (diàleg). I surten cap a fora.
6. PC contra el lateral de les escales de fora. Ells dos baixant les escales i caminant fins a sortir de quadre.

SEQÜÈNCIA 7 (VANE I MARTA)

1. En Martí ja està a fora. PC de la porta en direcció a l’institut. La porta s’obre i surten en Pau i la Mar.
2. PM dels tres personatges amb l’escorç en ¾ de la Mar. En Martí està primer d’esquenes i la Mar el crida, aleshores en Pau i en Martí la miren a ella.
3. PP de la Mar al llarg de tota la conversa
4. PP d’en Pau al llarg de tota la conversa
5. PP d’en Martí al llarg de tota la conversa6. PC dels 3 personatges. Comencen a caminar carrer avall i s’allunyen (la Mar camina al mig dels dos).

SEQÜÈNCIA 8 (POL)

1. PM Pau ficant les coses a la maleta
2. PP Mar pentinant-se davant del mirall
3. PP Martí esmorzant
4. PA Mar tancant la porta de casa
5. PA Martí sortint per la porta de casa6. PM Pau tancant la porta, sortint de casa i sortint de pla.

Deixa una resposta