Films finals

Primer dia de pluja

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/bBz8mSiLYMw" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Durada: 9 min.

És el primer dia d’en Pau a l’institut. Un parell d’encontres amb la mateixa noia i el rebuig d’un altre alumne faran que comenci a conèixer nous companys. Una petita novetat i, l’endemà, tot pot haver canviat.

Finalment hem anat a Barcelona i hem vist la nostra ,i les altres pel.lícules acabades i projectades en una pantalla gran. La veritat impresiona. Trobo que en general totes les pel.lícules estaven força bé, tot i que algunes millor que les altres. Em sembla que tothom s ´ha esforçat per inventar-se un bon guió o una bona història. L´estona de mirar les pel.lis va passar força ràpid i va ser prou entretinguda, en general m´ha agradat tot.

Fer aquest taller m´ha servit per aprendre coses les que ni m´imaginava que hi havia tanta feina a redere i d´altres que no sabia ni si s´havien de fer. Ara en veure una sèrie o pel.lícula em fixo en moltes coses a les quals abans ni parava atenció,com per exemple la manera d´aconsegir un determinat focus de llum o alguna manera de gravar els plans… i moltes més coses. Concluint trobo que l´experiència ha sigut molt interessant i no em faria res tornar-la a repetir!

Vagi beee!!!!!!!!!! AnastasiaRialla

___

La presentació dels curts de tots els participants la vam veure el dimarts en el col.legi de Francès de Barcelona.Em va agardar molt que estiguéssims tots els participants junts veien els nostres fims ,perquè tot el trball que hem fet durant aquest temps li podem enseyar i noslatres veure els seus.Tots els curts em van agradar perquè es veia que estaven fets amb il.lusió i amb moltes ganes.Desprès de veure els films vam anar a una aula amb la nostra claase on vam platejar algunes preguntes per fre-lis als altres instituts i col.legis.Tot seguit vam anar a una sala on ens trobàvem la meita dels participats per poder fer le spreguntes.Personalment em va agradar molt aquesta estona on ens van poder fer pregunte si comentaris sobre el nostre curt i nosaltres dels seus.Això ho veig interesant perquè així saps els comentrais que pensen sobre el nostre treball.Els comentaris van ser positius.Trobo molt interesant aquesta sortida a Barcelona, perquè presentem una cosa la qual em estat molt de temps preparant.
La expericiència de fer un curtrometratge m’agardat molt i la tornaria a repetir.M’agradat molt aprendre com es fa un curt, perquè he après coses que no sabia i que poder no les hagués après mai, si no hagués set per aquesta oportunitat.Ara quan veig alguna pel.lícula,anunci,sèrie… m’hi fixo en els plans,la posició de la càmera…

Fins aviat,Carmen Somriure

____

El dimarts passat vam anar a veure el nostre curt final a Barcelona!! Estava nerviosísima! Altrament, em va encantar veure els curts de les altres escoles i instituts. Crec que es bonic veure el treball dels demés i valorar-lo, ja que ells també ho fan amb el teu treball.

Potser, el que se’m va fer més pesat va ser la ronda de preguntes. Creia que em sortien arrels de tanta estona esperant… UFF!!! I ni parlem d’anar a parlar del muntatge davant de tothom, quina vergonya vaig passar!!

D’altra banda crec que ha sigut una experiència molt agradable  i constructiva, es més, m’ha sonat moltísimes ganes de fer un curt amb els meus amics o un de nou amb els companys de la classe. Formem un equip genial! Tan sols espero que els concursants de l’any que ve s’ho passin tan bé com m’ho he passat jo.

En quant al que he aprés… Poc no és, la veritat. Ara com a mínim sabré treure tota l’utilitat d’una càmera, saber com funciona un guió/script/story board, controlar millor el muntatge per ordinador… En fi, un munt de coses que algun dia a o altre em poden fer servei.

Au revoir. Neri

____

Hola sóc en Pol de l’Ies Castell d’Estela, l’altre dia vam anar barcelona a veure la projecció de tots els curtmetratges de cinema en curs 07-08.

Penso que esta molt be veure conjuntament els treballs de cadascun dels participans, perque es pot valorar la teva feina i la dels altres, però per altre part, la part de les preguntes crec que no esta massa ben muntada perque hi hauria de haver un ordre mes marcat , per tal de que tothom pugui fer preguntes. pero en general va ser una molt bona experiencia i un bon aprenantatge dins el món del cinema.

“Pol”

____

Penso que la experiència de l’altre dia, està molt bé, ja que mirar el nostre curtmetratge en una pantalla gegant, no és el mateix que mirar-lo a l’ordinador. No només el noste sinó el de la resta de paticipans. Crec que poder veure els altres curts i poder-los comentar amb la classe i amb la resta de participans està molt bé perque entre tots pots veure coses que potser tu no t’hi has fixat, però que un alte si.

L’experiència a set molt bona, tot i que el moment de les preguntes va resultar estressant.

Martí

____

M’ ha agradat l’ experiència d’anar tots junts a veure els curtmetratges ja que sempre és agradable que altres vegin la teva creació i la jutgin. Va estar bé sortir davant a explicar resumidament alguns fets de com vam fer el curt i és interessant que els altres participants se n’assebentin.

El que vaig trobar un xic excesiu i pesat va ser la sessió de preguntes, al menys per a mi va resultar així.

Gerard Rialla

___

Dimarts va ser un dia interessant: vam poder veure tots els treballs realitzats per tots els instituts durant el curs.

Alguns dels films eren millors que d’altres, deixant de banda l’argument, la majoria estaven bastant ben treballats, molts plans es veia que estaven fets després d’haver mirat els trossos de pel·lícules que ens havien suggerit.

Al final, quan vam poder sentir altres opinions i dir la nostra sobre les pel·lícules dels altres instituts, també va ser interessant, així t’adones d’aspectes que abans no tenies presents.

Irene.