Rodatges de la pràctica central

Els alumnes de l’Escola de Bordils, l’Escola Cervantes, l’Escola Espronceda, l’Escola Els Xiprers, l’Escola Rafael Alberti, l’Institut Bellvitge i l’Institut Castellet ja han rodat la pràctica central. Durant els propers dies es rodaran les seqüències de l’Institut Narcís Monturiol, l’Institut Joan d’Àustria i l’Institut Júlia Minguell.

Pel moment es poden veure les fotografies de rodatge de l’Institut Bellvitge, l’Escola Els Xiprers, l’Institut Joan d’Àustria i l’Institut Narcís Monturiol.

Ben aviat es publicaran totes les pràctiques als blocs!

Preparant la pràctica central

Ja es poden veure als blocs els processos de creació de personatge i ideació del guió de l’Escola de Bordils i l’Institut Bellvitge.

També al bloc de l’Escola Els Xiprers es pot seguir el treball de localitzacions i planificació.

Pràctiques fotogràfiques i experimentals cinematogràfiques

Als blocs de l’Escola Cervantes, l’Escola Els Xiprers i l’Institut Joan d’Àustria ja es poden veure els projectes fotogràfics i de vídeo que han realitzat en relació a les meteorologies i el tema de l’any ‘El personatge i el món’.
Ben aviat es publicaran les pràctiques dels altres centres!

Projecció d'”Els quatre-cents cops”, de François Truffaut

El 3 de febrer els alumnes de l’Escola Cervantes, l’Escola Els Xiprers, l’Escola Espronceda i l’Escola Rafael Alberti assisteixen a la projecció d’Els quatre-cents cops. La sessió, organitzada amb la col·laboració de la Filmoteca de Catalunya, es fa al Verdi Park.

Hi ha un bloc dedicat al film per tal de poder-hi compartir reflexions i comentaris: Els quatre-cents cops